• Ik hoorde dus van een meisje wat ik ken van dansen dat dus heel veel meisjes uit de 1e doen alsof ze mij kennen. Ook meisjes uit haar klas en dat vond ik zó kansloos. Er zijn dus ook meisjes die menen dat ze mijn vriendinnen kennen omdat ze tegen over ons zitten in de pauze en ik krijg echt zin om morgen tegen ze te zeggen van 'Ja, ken je mij ja?' Je kent me niet als je weet hoe ik eruit zie, dan weet je alleen wíe ik ben. ugh It's getting me frustrated.

    nog meer vage kinderen bij jullie op school die ook zo doen?


    We can only learn to love by loving.

    Haha, ik word eerder gehaat bij de eerste en de tweede jaars :'D

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 19:10 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Waarom doen ze dat? :o


    All was well.

    Kingdom schreef:
    Waarom doen ze dat? :o
    ze willen stoer doen.


    We can only learn to love by loving.

    Ik ken jou. :Y)
    lol. XDD
    Bij mij zitten alleen minikinders. x3


    Smiling but close to tears.

    Prevail schreef:
    (...)ze willen stoer doen.

    Haha, wat stoer dat ze jou kennen ;3


    All was well.

    Kingdom schreef:
    (...)
    Haha, wat stoer dat ze jou kennen ;3
    adoh, wie wil dat niet -ego-


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    (...)adoh, wie wil dat niet -ego-

    Geen idee, want ik doe het al. (cat)


    All was well.

    Ach joh, laat het gaan. Ik zou me vereerd voelen XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ach joh, laat het gaan. Ik zou me vereerd voelen XD
    maar ik kan er niet tegen als mensen doen alsof ze me kennen ;x haha ik ga maandag wel ff naar die vriendin en dan ga ik met haar praten, kijken wat dat kind doet

    @Lize
    haha =]


    We can only learn to love by loving.

    Whaha, dat is toch juist cool xd Sukkels :3


    Hope goes lost but never dies.

    Prevail schreef:
    (...)maar ik kan er niet tegen als mensen doen alsof ze me kennen ;x haha ik ga maandag wel ff naar die vriendin en dan ga ik met haar praten, kijken wat dat kind doet

    @Lize
    haha =]
    Aaaaaah dat is zielig XD Zo een eerste klassertje voelt zich onzeker en dan ga je 'r ook nog op 'r kop geven. Loog jij dan nooit tegen klasgenoten in de eerste omdat je onzeker was?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Aaaaaah dat is zielig XD Zo een eerste klassertje voelt zich onzeker en dan ga je 'r ook nog op 'r kop geven. Loog jij dan nooit tegen klasgenoten in de eerste omdat je onzeker was?
    nee niet echt, ik heb nooit echt de behoefte om te liegen over dat ik mensen ken of dat ik dingen gedaan ehb die ik nooit gedaan heb. ik cvind dat een beetje zinloos, maar dat is mijn mening =]


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    (...)nee niet echt, ik heb nooit echt de behoefte om te liegen over dat ik mensen ken of dat ik dingen gedaan ehb die ik nooit gedaan heb. ik cvind dat een beetje zinloos, maar dat is mijn mening =]
    Nee je hebt gelijk, maar nouja. Ik zeg, als het echt zo een trutje is die denkt dat ze alles is: go for it. Lekker in het openbaar duidelijk maken dat ze niet goed bezig is. Maar als het een zielig, onzeker meisje is dan zou je haar in ieder geval toch wel privé kunnen aanspreken?


    Life is hard and then we die

    Iedereen behalve mijn vrienden en de laatstejaars zijn oppervlakkig.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nee je hebt gelijk, maar nouja. Ik zeg, als het echt zo een trutje is die denkt dat ze alles is: go for it. Lekker in het openbaar duidelijk maken dat ze niet goed bezig is. Maar als het een zielig, onzeker meisje is dan zou je haar in ieder geval toch wel privé kunnen aanspreken?
    zo gemeen ben ik nou ook weer niet hoor, ik praat geen arme kleine meisjes de grond in. alleen trutten. vind ik leuk =]


    We can only learn to love by loving.