• Hoi.
    ik heb dus heel veel mensen op msn die zeggen dat ze emo zijn enso.
    maar als je dat zegt ben je dat tog niet?
    je bent het tog vanzelf?
    nu snap ik het egt niet meer =3


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Uh daar zijn meningen over verdeelt.
    Weetje emo is een stijl dus dan kan je tog gewoon zeggen ik ben emo? :f maarja 'utzalwel XD ik zal 't niet weten.

    ik heb ook zo'n vriendin en ze is het dus TOTAAL NIET -.-' ik erger me eraan. Ze denkt dat ze emo is
    YEAH RIGHT!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Je wordt geen Emo, dat kan gewoon niet!
    Je kan de stijl zijn maar van binnen wordt je nooit een Emo egte Emo's zijn nu zo eenmaal, Je bent eigenlijk zo geboren en opgevoed, valt niks aan te veranderen =/


    death to the one at the end of the serenade.

    (huil)(huil) EMOOOOOOOOOOOOH! (huil)(huil)

    (huil)(huil) EMOOOOOOOOOOOOH! (huil)(huil)

    Jaa jij ben emooooooooh!(puh)

    Je wordt geen Emo, dat kan gewoon niet!
    Je kan de stijl zijn maar van binnen wordt je nooit een Emo egte Emo's zijn nu zo eenmaal, Je bent eigenlijk zo geboren en opgevoed, valt niks aan te veranderen =/


    Idd


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Je wordt geen Emo, dat kan gewoon niet!
    Je kan de stijl zijn maar van binnen wordt je nooit een Emo egte Emo's zijn nu zo eenmaal, Je bent eigenlijk zo geboren en opgevoed, valt niks aan te veranderen =/


    Helemaal mee eens! (nerd)
    Je bent Emo je kan het worden. De style wel;)


    Love is in the air'<3

    Je word niet een bepaalde stijl Je bent het of je bent het niet!

    Kortom: Als het bij je past ben je het.

    Stel je gaar met Gothic kleding rondlopen maar je luistert naar hardcore.. Dan klopt er niets niet helemaal lijkt mij. Dan moet je met van die lelijke bomberjacks en k*tkisten lopen enzo. ( Ik wil niet die gabbers beledigen maar dit is wel mijn mening: IK VIND HET LELIJK )

    Ik ben Urban. Die stijl past bij mij. Ik wist zelf nooit dat ik Urban was totdat ik dat vaak te horen kreeg en veel mensen zeiden. Jij bent echt Urban enzo. Ik word ook wel eens voor fopneger enzo uitgescholden maar dat boeit me niet.

    Ik praat daarbij ook nog eens straataal, alleen niet vaak op forums tenzij het een hiphopforum is. Op internet enzo praat ik gewoon netjes ABN ;).

    Ik luister hiphop en andere urban muziek, ben een hard persoon en die stijl past gwn bij mij.


    In Italië tot en met 26 juli! :D