• dit wordt een hiphop story zoals ik al zie zijn hier bijna geen story's over dus haha

    het gaat over
    je zit op de middelbare school en binnekort zijn opendagen want je doet nu dit jaar is examenjaar dus je moet kijken voor je verdere opleiding je wilt graag kapperopleiding doen maar je wilt zover komen om modellen hun haren te doen en zo kom je steeds verder met een andere vriendin je komt op een gegeven moment zover dat je bekende mensen mag gaan doen je krijgt je eigen kapsalon maar er komt veel meer bij kijken als je gaat feesten in de avonden

    rollen
    vriendin van Demi:Captivity
    moeder van Demi:
    haterzz(2):

    naam
    karakter
    foto
    voorstellen


    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx



    P.S GEEN EMO FOTO OF ZO EEN VERLEGEN KUT

    hiphipbabe ja als je wil
    als j geen foto vind heb ik wel ene!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2010 - 21:39 ]


    livng my life and got stress no more

    p.s

    geen emo foto als je rol wilt


    livng my life and got stress no more

    laat me weten wat je van de story vind wat ik tot nutoe heb waar t een beetje over gaat


    livng my life and got stress no more

    naam; Lola
    karakter; lief aardig slim zorgzaam behulpzaam snel bezorgd
    foto;http://kinderboeken.blog.nl/files//data/www/www.blog.nl/wp-content/blogs.dir/142/files//2009/07/emma-watson-2.jpg
    voorstellen; Heey ik ben Lola ik hou van zingen dansen acteren ik ben fan van twilight ,tokio hotel, demi lovato ,jonas brothers en michael jackson ik weet neit zo veel te zeggen want ik word snel verlegen

    CuteWolf schreef:
    naam; Lola
    karakter; lief aardig slim zorgzaam behulpzaam snel bezorgd
    foto;http://kinderboeken.blog.nl/files//data/www/www.blog.nl/wp-content/blogs.dir/142/files//2009/07/emma-watson-2.jpg
    voorstellen; Heey ik ben Lola ik hou van zingen dansen acteren ik ben fan van twilight ,tokio hotel, demi lovato ,jonas brothers en michael jackson ik weet neit zo veel te zeggen want ik word snel verlegen



    welke rol?
    ben vergeten dat erbij te zetten sorrysorry


    livng my life and got stress no more

    DeliciousD schreef:
    (...)


    welke rol?
    ben vergeten dat erbij te zetten sorrysorry

    vriendin van Demi

    CuteWolf schreef:
    (...)
    vriendin van Demi


    oke is goeie


    livng my life and got stress no more

    DeliciousD schreef:
    dit wordt een hiphop story zoals ik al zie zijn hier bijna geen story's over dus haha

    het gaat over
    je zit op de middelbare school en binnekort zijn opendagen want je doet nu dit jaar is examenjaar dus je moet kijken voor je verdere opleiding je wilt graag kapperopleiding doen maar je wilt zover komen om modellen hun haren te doen en zo kom je steeds verder met een andere vriendin je komt op een gegeven moment zover dat je bekende mensen mag gaan doen je krijgt je eigen kapsalon maar er komt veel meer bij kijken als je gaat feesten in de avonden

    rollen
    vriendin van Demi:Captivity
    moeder van Demi:
    haterzz(2):

    naam
    karakter
    foto
    voorstellen


    xxxxxonelobi

    [ bericht aangepast op 25 jan 2010 - 21:38 ]


    livng my life and got stress no more

    Mag er nog een vriendin bij?Please?Want ik heb een uitstekende vriendin!

    Naam:Channel
    karakter:Moedig,slim,lief,geheimzinnig,...
    foto:http://i42.tinypic.com/vh9jjq.jpg
    Dingen over mij:Hoi,*verlegen*,ik ben dus Channel.
    Zelf vind ik het een erg rare naam,maar het klinkt
    erg gracieus.Dus ik hou van lezen,ik schrijf ook
    een paar boeken.Mijn favo bands zijn The Jonas
    Brothers,Paramore,en Absynthe Minded.Mijn grote
    rolmodel is Lily Allen.She is so beautiful!
    rol:tweede vriendin


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hater

    naam: Jennifer McMoon
    Bijnaam: lil J
    karakter: Spontaan, Chaotisch, Bitchy, arrogant, aardig tegen mensen die ze mag.
    foto:
    foto2
    voorstellen:

    Hey people<3

    Mijn naam is Jennifer McMoon, Ik hou erg van dansen, vooral van op straat, en dan het liefst hiphop. Hetzelfde geldt voor uitgaan en straatraces. is er een straatrace? ik ben erbij! Mijn ouders zijn nooit thuis, omdat ze allebei lang werken. dus elke vrijdag avond een feestje bij mij thuis!

    Lil-J

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 17:59 ]

    Captivity schreef:
    Hater

    naam: Jennifer McMoon
    Bijnaam: lil J
    karakter: Spontaan, Chaotisch, Bitchy, arrogant, aardig tegen mensen die ze mag.
    foto:
    foto2
    voorstellen:

    Hey people<3

    Mijn naam is Jennifer McMoon, Ik hou erg van dansen, vooral van op straat, en dan het liefst hiphop. Hetzelfde geldt voor uitgaan en straatraces. is er een straatrace? ik ben erbij! Mijn ouders zijn nooit thuis, omdat ze allebei lang werken. dus elke vrijdag avond een feestje bij mij thuis!

    Lil-J



    je hebt de rol zal je laten weten wanneer baby


    livng my life and got stress no more