• Joa!

    Status Quo treed 19 oktober op in de Heineken Music Hall en laten mijn vader en ik daar nou net van houden! Dus, mijn vader voelt d'r wel wat voor om erheen te gaan en ik ook. Ik hoorde 't op de radio en ik dacht "Dat moet ik tegen m'n vader zeggen, want op die manier kan ik er met hem heen".

    Gaan jullie weleens met (één van) je ouders naar 'n concert?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Status Quo is wel goed, heb een cd van hun. =D
    En lp's en singles. x'D
    Maar ik neem mijn vader soms ook mee, hij is zelfs al 2x meegeweest naar Within Temptation >.<


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    PUKKELxDING schreef:
    Ik ga altijd met vrienden ^^ maar maar Status Quo klinkt bekend, welke liedjes hebben ze gemaakt? (bekende)

    The wanderer, Roll over lay down, In the army now, Whatever you want.. etc.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik doe dat meestal met vrienden.

    ik ging met mn mama en mama van een vriendin naar Tokio Hotel. En Ik ging met mn pa naar Destine en Stereo. En ik ga 5feb weer met mn pa naar Destine xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Neen, maar mijn mama was heel graag met mij en mijn zus mee geweest naar MGMT. En mama en papa wouden heel graag ook mee naar The Last Shadow Puppets met mij en mijn zus. En naar Arctic Monkeys wil mama eigenlijk ook wel. Maar samen met een van hen ben ik dus nog niet geweest, maar dat komt er vast ooit wel eens van. :')

    Ik ben met mijn vader naar 4 concerten geweest, en met mijn moeder naar 2. En eerlijk gezegt vind ik het helemaal niet zo erg.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik ben 11 dus ehm, ik ga met mijn vader of moeder naar concerten, ja. n_n

    [ bericht aangepast op 22 jan 2010 - 20:22 ]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Mijn moeder is wel meegeweest naar de tmf-awards voor de rest heb ik niet zo concerten gedaan.

    Ik ga alleen of met vrienden, maar vaak ga ik alleen omdat ik van metal hou en de meeste vrienden van mij houden daar niet zo van.


    You are beautiful in your own way.

    Hmm, ligt eraan waar het is. Ik woon in Haarlem en Within Temptation komt in Haarlem Centrum, dus daar ga ik met vriendinnen heen. Maar in Amsterdam mag ik ook nog wel, maar verder niet.
    Veel plezier iig! ^^


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik moet er niet aan denken om met mijn ouders naar een concert te moeten ;$


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn moeder heeft vanmiddag toegegeven dat ze tóch wel heel graag weer mee wil naar Tokio Hotel :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Zomer Vorig jaar op vakantie.

    We hadden een boekje met evenementen gekregen van iemand die we daar kende. Staat daar een beetje verder in dat 'Scorpions' kwamen naar het deelgemeente waar wij zaten. Mijn pa had iets van 'oké dat gaat wat worden'. Mijn ma zat gewoonweg 2weken te flippen want ze is zo zot van die zanger. Ik zat erbij van 'Ze zijn niet slecht' en nu ben ik dr nog feller fan van :'DDD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Mijn vader is mee geweest naar TH.
    Maar we zouden nog steeds samen een keer naar Bløf gaan, en als The Hoosiers ooit terug komen naar NL, gaan we misschien ook wel :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    No way dat een van mijn ouders mee mogen :'D


    You can run but not hide