• Mijn laptop was kapot, dus hij moest terug naar de winkel. Dat zou normaal een week duren. Maar na een week was hij nog niet klaar.
    Dus mijn vader belde, vertelde ze ons dat hij terug was gestuurd naar de fabriek. Na twee weken hoorden we nog niks, dus mijn vader weer bellen. Bleek hij nog in de winkel te liggen, en dat ze hem nú op zouden sturen. Drie weken later was hij dan eindelijk terug en hebben we hem opgehaald in de winkel. Starten we hem thuis op, is hij DUITS! Daarbij is het een Vista, dus niet over te zetten in een andere taal. Dus mijn vader belde wéér naar de winkel, met het probleem dat hij Duits was. Kregen we te horen dat we eigenlijk €30,- moesten betalen om hem weer in het Nederlands te krijgen. Dus toen werd hij heel boos op die medewerkers, en laten ze een CD vanuit Duitsland overkomen. Ik krijg er ooit nog eens wat van..


    Om het nog een beetje nuttig te houden ; heeft iemand van jullie een keer zoiets gehad? :')

    Haha, mijn eerste topic in twee jaar op Q! :'D -hadeersteenanderaccount-.


    Save me with your love tonight.

    Neeh eigelijk nooit, ik doe altijd zelfs mijn computers maken, heb er een opleiding voor. Stuur hem volgende keer maar hierheen, in 30 minuten staat er een nieuwe en schone windows vista op xP (ego ego ego)

    Maar zulke bedrijven zijn inderdaad heel erg lastig en irritant..


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Jaa! De harde schijf was eens kapot. En in de winkel zeiden ze dat het een week, hoogstens twee weken zou duren. Nou ja, ik heb twee maanden zonder gezeten. Terwijl het toch niet zo moeilijk kan zijn om een harde schijf te vervangen of wel!? ><


    Listen to what we're not saying..

    PaperHearts schreef:
    Jaa! De harde schijf was eens kapot. En in de winkel zeiden ze dat het een week, hoogstens twee weken zou duren. Nou ja, ik heb twee maanden zonder gezeten. Terwijl het toch niet zo moeilijk kan zijn om een harde schijf te vervangen of wel!? ><


    Uhm, zo'n 5 minuutjes hooguit, om een schijfje los te pluggen en er een nieuwe in te doen. Bij laptop kan dat iets langer zijn. (30 min?)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Nee, nog nooit zoiets gehad. Wel heel klote voor je! ;o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    omg wat een sukkoltjes (:
    eum naja geen idee eigenlijk xd


    T O K I O H O T E L < 3

    Nee, eigenlijk niet. Maar dat moet vreselijk irritant zijn Ö

    Wow, wottefok, dat faalt echt.
    Nee, nog nooit gehad!


    Life is hard and then we die