• Ja, mijn vriendin zegt mijn verjaardags feest af, omdat haar opa griep heeft. Ik vind dat zo raar. Als haar Opa nou iets ernstigs had, zou ik het wel begijpen. Maar griep? Ik vind dat zo raar, ze doet ook wel vaker rare dingen, maar die is echt het gekste ooit. Volgens mij heeft ze dat alleen bedacht, omdat er vanavond op school een disco party wordt gegeven.

    Ik vind dat niet kunnen...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hmm.. haar opa was niet al chronish ziek ofzo?


    Life is hard and then we die

    Lullig...


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Dat weet je niet zeker. Misschien is haar opa's verdere gezondheid niet goed, of ze moet mee naar haar opa van haar ouders.

    Maar als ze je afzegt omdat ze liever naar die disco party gaat is dat echt lullig ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PUKKELxDING schreef:
    Hmm.. haar opa was niet al chronish ziek ofzo?


    Nee, zover ik weet niet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Cassidy schreef:
    Dat weet je niet zeker. Misschien is haar opa's verdere gezondheid niet goed, of ze moet mee naar haar opa van haar ouders.

    Maar als ze je afzegt omdat ze liever naar die disco party gaat is dat echt lullig ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Cassidy schreef:
    Dat weet je niet zeker. Misschien is haar opa's verdere gezondheid niet goed, of ze moet mee naar haar opa van haar ouders.

    Maar als ze je afzegt omdat ze liever naar die disco party gaat is dat echt lullig ;o

    Cassidy schreef:
    Dat weet je niet zeker. Misschien is haar opa's verdere gezondheid niet goed, of ze moet mee naar haar opa van haar ouders.

    Maar als ze je afzegt omdat ze liever naar die disco party gaat is dat echt lullig ;o

    Ben ik mee eens. Alhoewel ik wel vind dat je mag vragen waarom ze jouw verjaardagsfeest dan afzegt, want die griep van haar opa is vast niet de enige aanleiding.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat suckt. ><
    Maar weet je toevallig of ze graag naar die disco party wou gaan?
    Als ze daar echt heen gaat, heeft ze wel een hele slappe smoes bedacht. :X


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    KaidaANDOU schreef:
    Dat suckt. ><
    Maar weet je toevallig of ze graag naar die disco party wou gaan?
    Als ze daar echt heen gaat, heeft ze wel een hele slappe smoes bedacht. :X


    Nou ze had het er wel over dat ze het jammer vond dat ze er niet heen kon.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nou, ik vind dat helemaal geen reden om niet naar je feestje te gaan.


    Never run out of reasons to smile...