• In een Frans boekje heb ik gelezen dat eind dit jaar Tokio Hotel een nieuw album uitbrengt.
    Als we Bill moeten geloven zal dat wellicht een Duits worden.
    Het Duitse album zal dan weer commercieel gemaakt worden door het te vertalen in het Engels.
    Jammer genoeg zullen de bandleden dit jaar niet meer in het land te vinden zijn voor concerten.(huil)
    Nu allemaal hopen dat het album snel uitkomt zodat we die handel kunnen kopen.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Oef. tog nog een nieuwe CD xD
    mensen waren me al bang aan ht maken dat de cd pas eind 2009 zou komen??
    blijkbaar niet :P

*vreugdedans*

x

Erase and Replace

David heeft in de Bravo nog gezegt dat ze het dit jaar niet meer af redden, het zou begin volgend jaar worden.

blame the bully.

franse boekjes moogt ge echt NOOIT vertrouwe! ik heb een boekje gekocht, mijn vriendin kocht een ander met exact hetzelfde interview erin en in allebei stond er dat bill en tom 17 ware, georg 21 en gustav 16...

franse boekjes moogt ge echt NOOIT vertrouwe! ik heb een boekje gekocht, mijn vriendin kocht een ander met exact hetzelfde interview erin en in allebei stond er dat bill en tom 17 ware, georg 21 en gustav 16...
    jah ik heb da ook gelezen staat echt vol met fouten maar het album komt toch eind dit jaar of begin volgend jaar hoor

David heeft in de Bravo nog gezegt dat ze het dit jaar niet meer af redden, het zou begin volgend jaar worden.

Klopt.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Whiiiiiiiiii!!!!(yeah)

lol:P ik kijk wel wanneer die er is:P
    zo'n frans tijdschrift zei ook dat ze op dit moment oververmoeid zijn... in ieder geval... dat zeiden ze zelf in een interview... xD
    de vraag was: hoe gaat het met jullie nu jullie in Frankrijk zijn?
    Bill zei: jaa, we zijn superblij om hier in frankrijk te zijn. Dit is iets waar we altijd van gedroomd hebben (o.i.d.)
    en Tom: eigenlijk zijn we gewoon heel moe...

ik wist het ook al:D

njah we zullen het wel zien zkr als ie uitkomt

KOPEN DIE SHIT!!! :P

xx

Not true, het komt pas begin/midden 2009 uit. ;)
    I'm sure. *kuch* universal *kuch*

Ik dacht dat het in Januari volgend jaar was!
    Maar het zou kunnen dat het vroeger uitkomt natuurlijk

xD

ik heb nu net gelezen:)

Jha dat wist ik al.
    maar ik hoop echt dat het allemaal nieuwe nummers zijn wat de oude nummers worden een beetje te oudxD:P
    heb nieuwe nummers nodig van(cool)

Maar maar wij kopen de Hitkrant niet
    en je kan het in Brugge maar in één winkel vinden en ik ga daarvoor niet telkens naar Brugge sjouwenxD

Inderdaad. Zo kun je het ook bekijken.

-