• Als alles goed gaat gaan we vandaag over naar een nieuwe server. Deze zal sneller zijn en we kunnen het hotmail probleem dan beter oplossen.

    We proberen downtime zoveel mogelijk te beperken, dus waarschijnlijk zal de site maar een half uurtje down zijn.

    Sla je werk vandaag wel voor de zekerheid wat vaker op!

    update:
    Vanavond gaan we het waarschijnlijk niet meer redden :( Het duurt toch allemaal langer om alles over te zetten dan we hoopten.

    update:
    We zitten op de nieuwe server!!

    Nu kan ik contact opnemen met hotmail om de boel te regelen (Y)

    Mocht je nog iets tegenkom wat nu opeens niet meer werkt, dan laat je het maar weten!

    update:
    Dinsdag komt er trouwens nog een nieuwe processor in de server waardoor de boel nog sneller wordt (Y)

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 16:28 ]


    Dit is mijn signature...

    Lebasi schreef:
    (...)
    Ja, dat had ik ook al ondervonden.
    En op de een of andere manier krijg ik mij niet uitgelogd. 0o
    idd ik ook niet!


    Nvt

    We love you Rutger ;D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hij doet het bij mij niet, ik kan geen reacties meer plaatsen bij polls ofzo


    -

    en er blijft steeds hetzelfde bij: laatst gelezen staan.

    en er staan steeds van die rare code's overal.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 17:22 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Saviour schreef:
    We love you Rutger ;D

    Everlasting schreef:
    Hij doet het bij mij niet, ik kan geen reacties meer plaatsen bij polls ofzo


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hm, er staan allemaal cijfertjes/lettertjes boven aan de pagina als je een story leest, en allemaal lettertjes/cijfertjes als je in een FB kijkt.

    Ik kon zojuist geen bericht plaatsen in een GB, ik kreeg een witte pagina, met dit erin:
    Warning: include_once(/home/xcu/web2/includes/class.phpmailer.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/sites/quizlet.nl/www/includes/functions.php on line 17

    Warning: include_once() [function.include]: Failed opening '/home/xcu/web2/includes/class.phpmailer.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear:/usr/share/php') in /home/sites/quizlet.nl/www/includes/functions.php on line 17

    Fatal error: Class 'PHPMailer' not found in /home/sites/quizlet.nl/www/includes/functions.php on line 19

    Jesus ik word zot --"

    Ik kan amper iets zeggen of ik kan de site heropenen --"


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Chased schreef:
    en er blijft steeds hetzelfde bij: laatst gelezen staan.

    en er staan steeds van die rare code's overal.


    Hope goes lost but never dies.

    Yaay

    GO rutger

    GO Rutger

    xD

    xx


    Don't stop believing, and you will be happy

    Quizlet doet mij mij opeens vet vaag.
    Ik kan geen reactie's meer plaatsen en mijn startpagina kan daardoor opeens niet meer worden weergeven.
    :S


    i love you. x ambiee

    Duurt het nog laaaaaaaaaaaaaang? ;o


    Home is now behind you. The world is ahead!

    als ik een reactie ofzo plaats krijg ik ook die rare codes maar der reactie is wel geplaatst , maar het grootste probleem is dat ik geen mails meer krijg


    why does it rain rain rain down on utopia

    Kunnen we dan vanaf nu terug onze mail via Hotmail ontvangen ?


    Just a simple "I love you" (: