• Ja. Ik wil geen MOD uitgaan hangen, maar op vele website's, zoals Gosupermodel maakte ze ook clubjes enzo, en dat liep helemaal uit de hand. Ik zal even vertellen waarom ik daar zo tegen ben. Als je groepjes maakt, gaan mensen zich heel wat voelen, en soms heb je dan dat iemand buiten gesloten word, met als gevolg veel ruzie's. Ik mag dan ook veel ruzie's hebben, maar dat gaat niet over zo'n stomclubje. Een club voor vriendinnen vind ik wel kunnen ofzo, maar als je dan geen "kudde" gaat vormen, met mensen die aan elkaars kant staan, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind het al helemaal zwak dat er bazen zijn. Hallo?! Een baas? Netalsof die gene vertelt wat er gebeurt enzo, misschien is dat wel niet zo, maar zo klinkt het wel. Nou, mijn ervaring was dus op andere site's, dat het zoals ik al zei vreselijk uit de hand liep. Eerst was GSM een leuke site, waar iedereen lief en aardig voor elkaar was, maar toen begonnen er "popu's" te komen, en veel gingen een soort club vormen, en sins die tijd is GSM niet meer het zelfde. Iedereen doet arrogant, en reageert kut op andermans topics. En ik ben gewoon bang dat dat weer gebeurt, en dat Quizlet ook zo'n beruchtte kut bende word.

    Iedereen roept hier dat ze de beste band zijn, echt zo dom gelul. Ze zijn wel oké, maar niet de allerbeste. =_=
    Ze halen het inderdaad niet bij Metallica of Venom ofzo, en laat ik nu ook wat kritiek leveren, ik irriteer me zo fucking erg aan Toms patsergedrag enzo, dat dat 'fan zijn' bij mij erg gemindert is... ik wil geen intervieuws meer lezen, omdat ik me gewoon schaam voor zijn gedrag.

    Nou ik vind niet dat ze de mod aanbidden? Ze zeiken alleen maar dat we arrogant zijn enzo. :'D
    Op gsm wel. :')

    (...)Ze halen het inderdaad niet bij Metallica of Venom ofzo, en laat ik nu ook wat kritiek leveren, ik irriteer me zo fukcing erg aan Toms patsergedrag enzo, dat dat 'fan zijn' bij mij erg gemindert is... ik wil geen intervieuws meer lezen, omdat ik me gewoon schaam voor zijn gedrag.
    En dat klonk overdreven, maar het is wel zo.

    (...)Ja, en weetje? Die noobs zijn bijna altijd nog het liefst van het stel. En die mods worden inderdaad heel erg aanbidt, maarja.. sommige denken nou eenmaal dat je 'stoer' bent met een mod aan je kant. Eigenlijk best grappig.

    Ja, die noobs zijn vetschattig XD haha, ik heb ook wel wat mods in mn lijst daarzo, en eentje als BF, maar dat is niet om het feit dat ze mod zijn. Mod zijn is zo speciaal niet, je blijft een gewoon persoon. Gelukkig word ik hier niet zo aanbid ;D
    @ Bomm; hier niet. op gSm wel. en idd, TH is niet de beste band, dat is gewoon voor iedereen persoonlijk anders.

    (...)Ze halen het inderdaad niet bij Metallica of Venom ofzo, en laat ik nu ook wat kritiek leveren, ik irriteer me zo fukcing erg aan Toms patsergedrag enzo, dat dat 'fan zijn' bij mij erg gemindert is... ik wil geen intervieuws meer lezen, omdat ik me gewoon schaam voor zijn gedrag.

    Je hebt helemaal gelijk,Ze zijn gewoon niet 100% zichzelf tijdens een intervieuw,En ik heb het idee da er ook superveel wordt gelogen>.<


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)Ze halen het inderdaad niet bij Metallica of Venom ofzo, en laat ik nu ook wat kritiek leveren, ik irriteer me zo fukcing erg aan Toms patsergedrag enzo, dat dat 'fan zijn' bij mij erg gemindert is... ik wil geen intervieuws meer lezen, omdat ik me gewoon schaam voor zijn gedrag.

    wijs mens. ^^
    Eens ja gewoon, maar het probleem bij TH, wat mij echt in de weg zit, is dat constante podium gedrag. Tom is totaal niet zo, als je hem gewoon tegenkomt merk je dat ook. Maar inderdaad, die intervieuws zijn zo nep. Ik hoor de boeiende info wel uit betrouwbare bronnen, want TH zelf liegt alles bij elkaar.

    Bij groepjes krijg ik zo'n basisschool idee, en bij die groepjes gaat het toch ook altijd fout. xD


    blame the bully.

    Ja, die noobs zijn vetschattig XD haha, ik heb ook wel wat mods in mn lijst daarzo, en eentje als BF, maar dat is niet om het feit dat ze mod zijn. Mod zijn is zo speciaal niet, je blijft een gewoon persoon. Gelukkig word ik hier niet zo aanbid ;D
    Uhuh, ik heb geeneen mod in mijn lijst, en dat boeit me geen reet. Ik kan het sowieso niet met al die popu mods vinden.. dus ja... En jij was toch ook mod op gsm? Of zit ik me nou dingen in te beelden?

    (...)
    wijs mens. ^^
    Eens ja gewoon, maar het probleem bij TH, wat mij echt in de weg zit, is dat constante podium gedrag. Tom is totaal niet zo, als je hem gewoon tegenkomt merk je dat ook. Maar inderdaad, die intervieuws zijn zo nep. Ik hoor de boeiende info wel uit betrouwbare bronnen, want TH zelf liegt alles bij elkaar.
    Ik vind het best zielig dat ze zichzelf niet kunnen zijn :x
    @ Billsboxer; nee, hier alleen XD popu-mods, hmm.. like, err, Yoursi, Sugarsnob enz?

    TH is zielig, even gewoon de personen. Al vind ik Tom zieliger dan Bill. Bill stijgt het kinda naar z'n hoofd, Tom wordt meer gesloten.

    TH is zielig, even gewoon de personen. Al vind ik Tom zieliger dan Bill. Bill stijgt het kinda naar z'n hoofd, Tom wordt meer gesloten.

    Klopt,Waar gaat het heen met de wereld-.-


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    wijs mens. ^^
    Eens ja gewoon, maar het probleem bij TH, wat mij echt in de weg zit, is dat constante podium gedrag. Tom is totaal niet zo, als je hem gewoon tegenkomt merk je dat ook. Maar inderdaad, die intervieuws zijn zo nep. Ik hoor de boeiende info wel uit betrouwbare bronnen, want TH zelf liegt alles bij elkaar.
    Inderdaad! Dat seks voor Bill speciaal is ofzo, gewoon om te lachen, die jongen neukt wat af, en een beetje 'fan' kan dat zo aan hem zien. Ik bedoel maar, hij heeft de halve vrouwelijke bevolking achter zijn reed aanhangen, en daar zitten wel een paar meisjes tussen die er niet bepaalt verkeerd uitzien.. En ja, dat podium gedrag is zo... patserig, gewoon dom.

    Nah, naar Amerika 8D
    Nee, maar ze stoppen over 2/3 jaar denk ik. Ze worden steeds radicaler tegenover Universal enzo. :'D
    Kan nooit goed gaan.

    (...)Inderdaad! Dat seks voor Bill speciaal is ofzo, gewoon om te lachen, die jongen neukt wat af, en een beetje 'fan' kan dat zo aan hem zien. Ik bedoel maar, hij heeft de halve vrouwelijke bevolking achter zijn reed aanhangen, en daar zitten wel een paar meisjes tussen die er niet bepaalt verkeerd uitzien.. En ja, dat podium gedrag is zo... patserig, gewoon dom.

    Idd julie 'amen'meer kan ik niet zeggen;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik vind het gewoon patsers, ik kan er niks aan doen.