• Ja. Ik wil geen MOD uitgaan hangen, maar op vele website's, zoals Gosupermodel maakte ze ook clubjes enzo, en dat liep helemaal uit de hand. Ik zal even vertellen waarom ik daar zo tegen ben. Als je groepjes maakt, gaan mensen zich heel wat voelen, en soms heb je dan dat iemand buiten gesloten word, met als gevolg veel ruzie's. Ik mag dan ook veel ruzie's hebben, maar dat gaat niet over zo'n stomclubje. Een club voor vriendinnen vind ik wel kunnen ofzo, maar als je dan geen "kudde" gaat vormen, met mensen die aan elkaars kant staan, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind het al helemaal zwak dat er bazen zijn. Hallo?! Een baas? Netalsof die gene vertelt wat er gebeurt enzo, misschien is dat wel niet zo, maar zo klinkt het wel. Nou, mijn ervaring was dus op andere site's, dat het zoals ik al zei vreselijk uit de hand liep. Eerst was GSM een leuke site, waar iedereen lief en aardig voor elkaar was, maar toen begonnen er "popu's" te komen, en veel gingen een soort club vormen, en sins die tijd is GSM niet meer het zelfde. Iedereen doet arrogant, en reageert kut op andermans topics. En ik ben gewoon bang dat dat weer gebeurt, en dat Quizlet ook zo'n beruchtte kut bende word.

    Ik ben nog geen groepjes tegen gekomen, maar dit is de eerste keer dat ik op het forum zit XD

    (...)

    Meid je verwoort weer wat ik denk ;) [/ElmoAttack] Maar INDD zo is het en nog maals was het nog steeds geen spam groepje maar gwn een off-topic groepje voor als je je verveelde --' Het was stom en ik heb gevraagt het topic te laten verwijderen dus wat dan nog er is niks meer okee. En als je dat zo zegt zeg het liever gwn recht in me gezicht [/kan ook lekker --'] you know what i mean . Zeg maar als je me haat hoor --'
    Ik vind groepjes en clubjes gewoon zwak. En dat mag, en daar hoef ik niet persé iemand voor te haten, en ik vind het al helemaal zwak als er bazen komen, dat mag ik toch zwak vinden? =,= Ik heb gewoon een slechte ervaring met die groepjes op verschillende sites, en het ging ook niet alleen over "jou groepje" dus voel je niet zo aangesproken, ik gebruik alleen jou als voorbeeld erin.

    welkom dan. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Je hebt helemaal gelijk!!

    Je heb helemaal gelijk :'o.
    Hier is het teminste nog gezelig, ik wil niet dat dit hetzelfde gaat worden als gsm :'o

    Je heb helemaal gelijk :'o.
    Hier is het teminste nog gezelig, ik wil niet dat dit hetzelfde gaat worden als gsm :'o
    :'D

    Het moet hier gewoon gezellig worden x'D.

    Naja dat is het eigenlijk al.
    Toch? ^.^


    Love is in the air'<3

    (...)Ik vind groepjes en clubjes gewoon zwak. En dat mag, en daar hoef ik niet persé iemand voor te haten, en ik vind het al helemaal zwak als er bazen komen, dat mag ik toch zwak vinden? =,= Ik heb gewoon een slechte ervaring met die groepjes op verschillende sites, en het ging ook niet alleen over "jou groepje" dus voel je niet zo aangesproken, ik gebruik alleen jou als voorbeeld erin.


    Ja ik begrijp je hoor! En bij ons was die baas niet zoals meestal dat die bepaald wat er gebeurt --' Dat is nog dommer. En tsjaa ik had er ook geen slechte ervaringen mee! En jij mag dit zeker zwak vinden want dat is het ook [/Ik vind mezelf zwak o_0] Dus je hebt gelijk ! Zoals heel vaak *Adoreert ElmoAttack* [/ik ben zot --'] En fijn dat je me niet haat!


    I do not hook up.

    (...)

    Ja ik begrijp je hoor! En bij ons was die baas niet zoals meestal dat die bepaald wat er gebeurt --' Dat is nog dommer. En tsjaa ik had er ook geen slechte ervaringen mee! En jij mag dit zeker zwak vinden want dat is het ook [/Ik vind mezelf zwak o_0] Dus je hebt gelijk ! Zoals heel vaak *Adoreert ElmoAttack* [/ik ben zot --'] En fijn dat je me niet haat!
    Een baas klinkt gewoon niet leuk. Er hoeven trouwens geen clubjes te zijn.. ik zie er gewoon het nut niet van in om dingen te doen en aan te maken, waar ruzie van komt.

    Het moet hier gewoon gezellig worden x'D.

    Naja dat is het eigenlijk al.
    Toch? ^.^
    Ja, maar het kan heel makkelijk zo'n corrupte kut bende worden.

    En toen was het stiiiiiiiil.

    (...)Ja, maar het kan heel makkelijk zo'n corrupte kut bende worden.


    Jha als er dús van die groepies zijn. Maar we verveelde ons dus deden we maar wat nutteloos. Maar je hebt wel gelijk hoor. Billneukerx3 had het al gezecht: Ik heb er ook geen ervaring mee. Dus ik weet ook niet hoe het is. Maar nu jij het zo verteld snap ik het en begrijp ik dat we het beter niet moeten doen.

    Kus(K)


    Love is in the air'<3

    En toen was het stiiiiiiiil.

    GELUID ^^ !!!!

    (...)
    GELUID ^^ !!!!
    Jajajajaa.

    Tralalalaaa.