• Wat worden jullie met carnaval? C:

    Ik word zombie. Heb zojuist littekens en nepbloed gekocht. Nu alleen nog een wit blousje, die verscheuren+broek en smerig maken C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Heb Carnaval nooit echt graag gemogen.
    In de basisschool deed ik het alleen. Maar alleen maar omdat ik dan niet de enige was die niet verkleed was.
    Zo had ik een jaar geen zin of whatever en heb ik mijn haar laten rood spuiten en ik deed kleren aan van K3. Ik heet Karen, dus ik verkleedde me in Karen van K3. x')
    Vroeger was ik ook eens een kat, een boerin, een fee, een prinses, pipi langkous.
    Ooit toen ik eens pipi langkous was, was ik aan het ruzieën tijdens de les met een meisje achter mij. We hadden ruzie over wie het mooiste pipi langkous haar had. x') Ik had een pruik en zij had haar echte haar. x']
    Naja, dat is allemaal al heeeeeel lang geleden. Want vanaf ik uit de basisschool kwam heb ik het nooit nog gedaan! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb een ontzettende hekel aan carnaval, al ga ik misschien wel meelopen met de optocht in Blerick of de Boekend of Maasbree. Walking fridge 8D
    Ha - ha, maar voor de rest, screw it. Mijn vriendinnen vieren het wel ontzettend. Ik vind het gewoon een slappe smoes om te gaan drinken.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    Ik heb een ontzettende hekel aan carnaval, al ga ik misschien wel meelopen met de optocht in Blerick of de Boekend of Maasbree. Walking fridge 8D
    Ha - ha, maar voor de rest, screw it. Mijn vriendinnen vieren het wel ontzettend. Ik vind het gewoon een slappe smoes om te gaan drinken.

    En die slappe smoes is ook de mijne x]
    Ik ga btw als Sneeuwwitje.


    -

    ik vier het niet en ik weet ook niet wanneer het is :P


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ja bij m'n grootouders is er elk jaar een carnaval feest
    Maar meestal doe ik net veel,Voorig jaar had ik zo'n nep extinsons(hoe schrijf je dat??) in gedaan en een beetje meer oogschaduw dan anders


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    waar ik woon wordt dat niet gevierd...
    Maar we hebben nog wel allemaal oude carnaval kleren in dozen... Want 8 jaar geleden of zo woonden we nog in Zwolle...
    Maar het lijkt me tof om het nog een keer te vieren dat ik niet 5 jaar was of zo :P


    Crazy girl...

    Ik doe niet aan carnaval ^^


    I don't need words to feel those lips.

    Niets.


    I am pulling the strings and you're my puppet

    Ik wordt niets xD
    Ik heb geen zin om carnaval te vieren :'),


    heuj

    Everlasting schreef:
    (...)
    En die slappe smoes is ook de mijne x]
    Ik ga btw als Sneeuwwitje.

    Alcoholliste! x'D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Niks, want ik vier geen carnaval =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hoer.
    nee grapje.
    ik weet niet, ik word niet iets specifieks =]


    We can only learn to love by loving.

    SMELLYALATA schreef:
    Ik doe niet aan carnaval ^^


    You are beautiful in your own way.

    ik word piraaaaaaaat :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    boer!