De stelling van vandaag luidt:
Voetballers krijgen veel te veel betaald.
(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)
- Home
- Forum
- Oude Stellingen
- [stelling] Voetballers krijgen veel te veel betaald.
[stelling] Voetballers krijgen veel te veel betaald. - Oude Stellingen
-
21 jan 2010 - 0:1521 jan 2010 - 6:58
Mee eens. Die hoeven maar achter een bal aan te trappen en hebben alweer een ton verdient. Terwijl bouwvakken en dat soort gelijken, veeeel minder krijgen betaald voor hun werk en veel zwaarder werk doen.
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
21 jan 2010 - 8:25helemaal mee eens maar dat komt ook omdat voetbal mij helemaal niet trekt want vaak is het tog dat ze vallen en ohhh wat hebben ze een pijn -.-'
you were born original don't die as a copy
21 jan 2010 - 8:40IK HAAT VOETBAL!
Kan iemand me misschien uitleggen wat het nut is behalve idd te veel betaald krijgen?Not fitting in gave me a reason to stand out...
21 jan 2010 - 10:31Eens, ze mogen dan veel trainen en wat dan ook, echt werk dat belangrijk is doen ze niet. Het werk van inderdaad bouwvakkers word echt laag ingeschat, en zij krijgen veel te weinig betaald. Ik zie die voetballers nog geen gebouw in elkaar zetten.
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
21 jan 2010 - 10:55Echt wel. Die bedragen die ze soms krijgen bij nieuwe transfers. Niet normaal gewoon.. Het draait gewoon niet meer om 't spel, maar om 't geld.
"I shut my eyes in order to see.'
21 jan 2010 - 14:40eigenlijk wel ja. wat nid zegt is meer dan waar!
wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder
21 jan 2010 - 15:04Jah joh, die gasten krijgen miljoenen per week voor het voeren van oorlog in korte broekjes.
Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg
21 jan 2010 - 15:06Eens, maar Voetbal kijken is echt wel heel geweldig. Dus als ze die spelers nou eens minder betalen, worden de kaartjes goedkoper, en kan ik vaker naar een wedstrijd.
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
21 jan 2010 - 15:17Hell yeah. En mensen maar zeiken om derde wereldlanden.
World hypocrisy, we love it <3.No growth of the heart is ever a waste
21 jan 2010 - 15:38mee eens =]
I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.
21 jan 2010 - 15:38Mee eens.
I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
21 jan 2010 - 15:39Eens, ze rennen achter een bal aan.
wow, dat kan ik ook.
Niet dat ik voetbal haat ofzo, maar ik vindt echt wel dat ze er teveel betaald voor krijgen, ik bedoel.
Geef dat dan aan mij ofzo. hahaSmiling but close to tears.
21 jan 2010 - 15:4021 jan 2010 - 15:41Nid schreef:
Echt wel. Die bedragen die ze soms krijgen bij nieuwe transfers. Niet normaal gewoon.. Het draait gewoon niet meer om 't spel, maar om 't geld.Only losers can act the way you do
21 jan 2010 - 15:59ze krijge echt veeeeeeel te veel betaald:S
sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"