• Ik moet vanavond naar school. [Rose en lysanne ook:Y)]
    Van half acht tot half 10 ofzo. x'x
    We hebben betamarkt, en dan krijgen we dingen te weten over mensen hun baan, nou echt boeiend ofzo?
    We krijgen te horen over het ziekenhuis, terwijl me dat geen ene bal boeit, want ik weet toch al dat ik E&M ga kiezen.

    Welk profiel hebben/gaan jullie kiezen? E&M, C&M, N&T of N&G ?


    Smiling but close to tears.

    Oh, goosh, vandaag nog mentoruur over gehad.. Ik zit te twijfelen tussen C&M en E&M, maar waarschijnlijk E&M..


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik ga in België naar school dus ik heb zoiets niet. 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb E&M, maar met wiskunde B, natuurkunde en biologie x].


    I am an idiot, I move.

    E&M met Aardrijkskunde, maatschappijwetenschappen en wiskunde B.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb C&M (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ga NG/NT doen. Dus met Scheikunde, Biologie, Wiskunde B, natuurkunde en aardrijkskunde. En met de verplichte vakken. Ik ben van de exacte vakken:D Ik wil iets met duurzame energie doen:)


    To live would be an awfully big adventure

    Ik wil C&M doen, maar mensen denken dat het zo'n pretpakket is. Nou, ik ga ervoor zorgen dat ze daar anders over denken.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    Ik wil C&M doen, maar mensen denken dat het zo'n pretpakket is. Nou, ik ga ervoor zorgen dat ze daar anders over denken.(krul)


    ik heb C&M maar het is echt geen pretpakket hoor! Frans en Duits zijn een stuk moeilijker geworden. en wie bepaald nou weer dat het een pretpakket is? de mensen die goed zijn in wiskunde, natuurkunde, scheikunde & economie? inderdaad ja! gewoon kiezen waar je goed in bent;)