• Samenvatting:
    Tom en Bill. Een prachtige tweeling. Beide verliefd. Niet op zomaar iemand, maar op elkaar. Geweldig natuurlijk. Ze zijn gelukkig. Niets ontbreekt in hun relatie. Tenminste, voor Tom niet. Voor Bill daarin tegen wel. Hij vindt dat zijn vriendje, slash broer, niet genoeg laat zien dat hij van hem houd. Hij dumpt Tom, met alle gevolgen van dien. Bill is er natuurlijk kapot van, hij hield van zijn broertje. Maar als je twijfelt of het wederzijds is, wat voor relatie heb je dan? Maar wat als Tom er meer kapot van is dan hij laat blijken? Zal hij dan voor het eerst aan zijn broertje laten zien hoeveel hij wel niet voor hem betekend? Of is het te laat? We'll see.

    Voorproefje:
    Point of view; Tom
    Zwijgend staan we tegen over elkaar. Van de naar mijn mening té dikke laag make-up, die de hele dag Bill's ogen vrolijk heeft versiert, is geen spoor meer te bekennen. Onze lichamen zijn enkel bedekt met een boxer. Die van Bill zwart en veel te straks. Die van mij fel groen en veel te groot. Gefascineerd kijk ik naar mijn evenbeeld. Hij opent zijn mond, waarschijnlijk om te vragen waarom ik zo kijk, maar ik leg snel mijn vinger op zijn mond en gebaar dat hij stil moet zijn. Woorden zouden dit moment verpesten. Mijn vinger glijdt langzaam af van Bill's lippen en belandt op een zeker moment bij Bill zijn ribbenkast. Mijn vingers trippelen over het tengere lichaam heen. Zachtjes beweeg ik mijn hand. De ene keer naar links, om daarna weer terug naar rechts te schuiven.

    Link: You're the reason for the teardrops on my guitar.


    Tom and Georg could write a bad romance.

    I'm already addict,so keep on writing nathan xax
    x,Lots of lovee.


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    omg, ik ga zo hard lezen ;3