• Wie heeft dat ook, als men heel erg kwaad wordt, dat ie moet huilen?
    Ik heb dat meestal en ik haat het zo!

    Ik, haha :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ik heb dat ook.. .. daar kan ik ook niks aan doen! ik haat het ook!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Als ik echt, maar dan ook echt kwaad ben kun je beter niet in m'n buurt zijn. Dan ben ik de duivel zelve en dan wil en ga ik mensen echt pijn doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb dat niet maar vroeger beet ik op mijn lippen als ik kwaad was


    We're all dancing to the same sad song.

    Ik, en ik haat het ><'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Nouja, dan ga ik niet huilen.. Dan krijg ik eerder een brok in me keel en kan ik niet goed zeggen wat ik echt vind, en dat is vervelend. In die tussentijd kunnen mensen je dan gewoon verder uischelden/dissen etc.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik, zo vervelend.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Geen last van. Maar ik ben zelden kwaad. ;D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ja, maar ik ben niet zo vaak heel kwaad. Als dat wel zo is, moet ik er wel eens van huilen ja.

    Ik meestal.
    Want dan raak ik zo gefrustreerd en ben ik zo kwaad dat ik er gewoon tranen over m'n wangen beginnen te rollen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nog nooit gehad :/ Wel al zo kwaad geweest dat ik niet meer wist wat ik deed. En dat was weird...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb dat ook. :x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik. Maar als ik ontzettend kwaad ben, en mensen verdienen het écht dan kan ik ze ook gemakkelijk iets aandoen als ik geen moeite zou doen me echt in te houden -slechte eigenschap i know-


    Wie du mir, so ich dir.

    Alleen als ik echt razend ben.

    ik. xD


    & I suppose it will all make sense when we grow up.