• ..tegen het woord vader/papa.
    De meesten weten wel wat er met mijn vader is, zo niet kun je het altijd vragen. Dan edit ik het er wel ff bij.

    Mijn probleem is dat ik de laatste paar weken elke keer dat ik het woord vader, papa of iets wat er op lijkt zie, ik het gevoel heb in tranen uit te gaan barsten. Ik word gewoon overgevoelig voor het woord.

    Even ter duidelijk;; mijn vader is niet gestorven, gelukkig niet.

    Iemand tips? Ik word er gek van..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Topics vermijden? Kijken naar de leuke dingen?

    Noem hem bij zijn naam.


    No growth of the heart is ever a waste

    uhmm.. omdat ik niet echt weet wat er aan de hand is.. en ik snap dat je dan tranen in je ogen krijgt als er iets aan de hand of gebeurt is maar misschien moet je gewoon over praten met iemand
    ?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Praten erover.
    Lijstje bijhouden waarom je er verdrietig van word.
    In je hoofd de heletijd papa zeggen, misschien word je er aan gewend?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    praten,
    ik biedt me vrijwillig aan =3
    en ik snap je wel.
    want het is ook wel moeilijk, als je snapt wat ik bedoel =3

    Powerfull schreef:
    uhmm.. omdat ik niet echt weet wat er aan de hand is.. en ik snap dat je dan tranen in je ogen krijgt als er iets aan de hand of gebeurt is maar misschien moet je gewoon over praten met iemand
    ?


    Hij heeft een hersenbeschadiging opgelopen door alcohol. Daardoor woont hij nu al sinds de herfstvakantie niet meer thuis en ik mis hem ontzettend erg. Áls ik er heen ga, is het een keer in de week en dan nog geen uur.
    Ik praat al met de vertrouwenspersoon, maar die vindt het belangrijker dat ik vroeger gepest ben en wil daar over praten. Niet over dit..
    Snap je?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Hij heeft een hersenbeschadiging opgelopen door alcohol. Daardoor woont hij nu al sinds de herfstvakantie niet meer thuis en ik mis hem ontzettend erg. Áls ik er heen ga, is het een keer in de week en dan nog geen uur.
    Ik praat al met de vertrouwenspersoon, maar die vindt het belangrijker dat ik vroeger gepest ben en wil daar over praten. Niet over dit..
    Snap je?

    sorry dat ik me er mee bemoei ;x
    maar kun je dan niet tegen die vertrouwenspersoon zeggen dat je liever over je vader praat =3
    naja =3

    Whipple schreef:
    (...)
    sorry dat ik me er mee bemoei ;x
    maar kun je dan niet tegen die vertrouwenspersoon zeggen dat je liever over je vader praat =3
    naja =3


    Dat wil ze niet. +_+
    ''Ik denk dat je last hebt van je verleden, níét van wat er met je vader is. Dat gebeurt wel vaker en komt heus wel goed.''

    Ik mag haar echt niet. En wij hebben maar een vertrouwenspersoon op school dus naar een andere kan niet :l


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Dat wil ze niet. +_+
    ''Ik denk dat je last hebt van je verleden, níét van wat er met je vader is. Dat gebeurt wel vaker en komt heus wel goed.''

    Ik mag haar echt niet. En wij hebben maar een vertrouwenspersoon op school dus naar een andere kan niet :l

    misschien heeft ze wel gelijk,
    maar ik weet dat eigenlijk niet, want ik heb nog nooit met een vertrouwenspersoon gepraat ;3
    maar.. misschien kun je naar iemand anders gaan.
    naja, ik weet niet =3
    sorry, dat ik niet kan helpen =3

    Whipple schreef:
    (...)
    misschien heeft ze wel gelijk,
    maar ik weet dat eigenlijk niet, want ik heb nog nooit met een vertrouwenspersoon gepraat ;3
    maar.. misschien kun je naar iemand anders gaan.
    naja, ik weet niet =3
    sorry, dat ik niet kan helpen =3


    Ik denk niet dat ze gelijk heeft, maar dat is mijn mening.
    Geeft niets drollie =3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat ze gelijk heeft, maar dat is mijn mening.
    Geeft niets drollie =3

    gelukkig maar poepje =3

    ik word bang bij het woordje stage ¬¬'

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 20:22 ]

    Het is inderdaad vervelend,heb ik soms ook bij woorden. Ik zou dan denken aan de leuke momenten of even je ogen toe doen en dan verder lezen.
    Misschien dat als je vraagt aan je vrienden om het woord minder te gebruiken omdat je het daar moeilijk mee hebt. En over die vertrouwingspersoon het is inderdaad niet leuk,maar miss haalt die daaruit wel veel informatie. Ookal snap ik niet waarom ze meer over het verleden praat dan voor hetgene wat je eigenlijk voor komt. En ik wil dat ook studeren,jeugdpsygologie.