• alles wat me is overkomen.. echt ALLES heb ik vertelt tegen me vriendinnen.. maar ik voel me niet opgelucht.. ik wil mijn agressie kwijt! ik zie op school dingen die ik niet WIL zien zoals dat mensen gepest worden ik word daar heel agressief van! ik weet niet hoe ik het kwijt kan raken.. ik word er zo gek van dat ik elke avond huil en ik heb zelfs aan zelfmoordpogingen gedacht.. ik kon er zo niet meer tegen maar ik heb het niet gedaan! wilt iemand me helpen!! zodat ik het niet weer doe??


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Als je je agressie kwijt wil, moet je misschien op een sport waar je heb kwijt kan, bijvoorbeeld vechtsporten?
    Sorry, dat is het enige wat ik kan bedenken, maar toch veel succes. (flower)


    Smiling but close to tears.

    Crush schreef:
    Als je je agressie kwijt wil, moet je misschien op een sport waar je heb kwijt kan, bijvoorbeeld vechtsporten?
    Sorry, dat is het enige wat ik kan bedenken, maar toch veel succes. (flower)


    nee want dan ben ik doods bang dat ik iemand vermoord.. want ik was een keer zo boos geworden dat ik iemand bijna had gewurgt en daar was ik zo van geschrokken dat ik nu me agressie binnen hou


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Heb je er al wel eens met je ouders over gepraat?
    Want als oplossingen als vechtsporten ook niet helpen, kun je misschien overwegen om hulp te zoeken om met je agressie om te gaan. Je bent absoluut een goed mens dat je zo veel om anderen geeft, maar het moet niet je leven gaan beheersen.


    I clicked my heels and wished for you.

    koop een -nietmooie knuffel en ram daar al je frustatie in.
    koop een boksbal en hang hem om in je kamer, en als je zin heb boks je ertegen aan.
    zoek een vertrouwens persoon op en vertel daar alle s aan. als je er even niet meer tegen kan pak je een kauwgompje en ga je daar hard op kauwen ;]
    (flower) dat waren mijn superideeen


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    koop een -nietmooie knuffel en ram daar al je frustatie in.
    koop een boksbal en hang hem om in je kamer, en als je zin heb boks je ertegen aan.
    zoek een vertrouwens persoon op en vertel daar alle s aan. als je er even niet meer tegen kan pak je een kauwgompje en ga je daar hard op kauwen ;]
    (flower) dat waren mijn superideeen


    al mijn knuffels zijn lief xD en ik heb geen geld :P xD en de vertrouwers persoon die heb ik al alleen die snapt mijn gevoelens niet
    p,s ik lus geen kowgom :X


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Dan lijkt het me handig dat je iets doet met die woede.. Je kunt op boksen gaan, maar je zou ook op een woedebeheersingscursus kunnen gaan. In ieder geval, doe er iets aan en blijf er niet mee zitten.


    Life is hard and then we die

    Bravery schreef:
    Heb je er al wel eens met je ouders over gepraat?
    Want als oplossingen als vechtsporten ook niet helpen, kun je misschien overwegen om hulp te zoeken om met je agressie om te gaan. Je bent absoluut een goed mens dat je zo veel om anderen geeft, maar het moet niet je leven gaan beheersen.


    al gedaan... ze doen er niet egt zo veel aan want ik durf het echt niet te zeggen dat het zo erg is


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    PUKKELxDING schreef:
    Dan lijkt het me handig dat je iets doet met die woede.. Je kunt op boksen gaan, maar je zou ook op een woedebeheersingscursus kunnen gaan. In ieder geval, doe er iets aan en blijf er niet mee zitten.


    ik kan het beheersen.. tot die wurgactie ben ik chill geworden alleen ik ben wel gevoeliger aan de binnenkant.. niemand weet dat.. maar ik ga in de avond als ik moet slapen meestal huilen en alles eruit halen van die dag en dan de volgende avond weer. maar in de ochtend hou ik me in..


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Powerfull schreef:
    (...)

    al gedaan... ze doen er niet egt zo veel aan want ik durf het echt niet te zeggen dat het zo erg is

    Misschien kun je proberen het voor jezelf op te schrijven, om het een beetje op een rijtje te zetten. En dan kun je daar een brief van maken voor je ouders die je dan voor hun neerlegt als je even weg bent of wat dan ook. Of je kunt 'm natuurlijk gewoon aan hen geven. Je moet het denk ik wel echt aan ze vertellen, hoor, want hier wil je vast niet de rest van je leven mee rondlopen.
    Sterkte, meid!


    I clicked my heels and wished for you.

    Ga op zoek naar een andere -professioneel misschien- vertrouwenspersoon. In ieder geval zou ik je hier niet mee kunnen helpen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Zoals anderen hier al zeggen: je kunt er beter met je ouders over praten.
    En als dat uiteindelijk niet zo goed werkt, moet je áltijd dit blijven herinneren:
    Mensen geven om jou, ook al voel je dat niet altijd even goed. Er is altijd wel iemand die van je houd, en die iemand wilt jou niet zo agressief zien. Die iemand wil je zien lachen.
    Onthoud dat alsjeblieft! <3
    Je bent nóóit alleen. En als je ook aan anderen wil laten zien dat je om hun geeft, moet je ze geen pijn doen. Want je moet altijd leren vergeven. Vergeven is één van de moeilijkste dingen in het leven, maar ook één van de beste dingen.
    Sterkte! <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Bravery schreef:
    (...)
    Misschien kun je proberen het voor jezelf op te schrijven, om het een beetje op een rijtje te zetten. En dan kun je daar een brief van maken voor je ouders die je dan voor hun neerlegt als je even weg bent of wat dan ook. Of je kunt 'm natuurlijk gewoon aan hen geven. Je moet het denk ik wel echt aan ze vertellen, hoor, want hier wil je vast niet de rest van je leven mee rondlopen.
    Sterkte, meid!


    als ik het opschrijf kras ik op het blad omdat alles dan weer naar boven komt maar ik zal het proberen


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ga een sport doen waar je je agressie in kwijt kan, boxen bijvoorbeeld. Daar heb ik zelf heel veel aan gehad.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    FlowerRain schreef:
    Zoals anderen hier al zeggen: je kunt er beter met je ouders over praten.
    En als dat uiteindelijk niet zo goed werkt, moet je áltijd dit blijven herinneren:
    Mensen geven om jou, ook al voel je dat niet altijd even goed. Er is altijd wel iemand die van je houd, en die iemand wilt jou niet zo agressief zien. Die iemand wil je zien lachen.
    Onthoud dat alsjeblieft! <3
    Je bent nóóit alleen. En als je ook aan anderen wil laten zien dat je om hun geeft, moet je ze geen pijn doen. Want je moet altijd leren vergeven. Vergeven is één van de moeilijkste dingen in het leven, maar ook één van de beste dingen.
    Sterkte! <3


    dankje.. ik moet huilen toen ik dat las.. als ik zelf dacht dat niemand om me gaf.. was ik er misschien niet meer.. maar ik weet dat er veel mensen zijn die van me houden en dat blijf ik altijd onthouden.. Dankje!!!!!!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Powerfull schreef:
    (...)

    dankje.. ik moet huilen toen ik dat las.. als ik zelf dacht dat niemand om me gaf.. was ik er misschien niet meer.. maar ik weet dat er veel mensen zijn die van me houden en dat blijf ik altijd onthouden.. Dankje!!!!!!

    Gelukkig maar! <3
    Nogmaals sterkte heaa!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3