• Yay, ik heb vanmiddag toestemming gekregen om met mijn beste vriendin (en ouders) in de meivakantie naar Overijssel te gaan, voor 1 week. En in die week word ik ook nog eens 16!
    En ik ben ook wel eens met een aantal vrienden naar een camping op vakantie geweest, zonder ouders.

    Zijn jullie wel eens zonder je ouders op vakantie, of met een vriendin meegeweest?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    no, maar ik zoek altijd vriendinnen op de camping en trek daar gewoon veel mee op


    it's so empty living behind these castle walls

    In Overijssel? Ö
    Waar in Overijssel?
    Ik woon in Overijssel haha x'D


    dream, dare, fly!

    Ik ga met mijn vriendinnen enkele dagen naar zee eind juni.
    En misschien gaan we begin september een week op vakantie in Spanje. :'D

    Ik ben al best vaak zonder mijn ouders op vakantie geweest, maar ik ben dan ook wel ouder dan de gemiddelde quizletter x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ga in de herfstvakantie naar Zwitserland. Daar wonen mijn oom en tante :') En een vriendin gaat mee. Daar word echt geweldig. En met die zelfde vriendin hadden we ook plannen gemaakt om als we iets ouder zijn (16/17) naar GB te gaan :')


    I'd rather go naked than wear fur.

    De plannen zijn er.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.