• Yay, ik heb vanmiddag toestemming gekregen om met mijn beste vriendin (en ouders) in de meivakantie naar Overijssel te gaan, voor 1 week. En in die week word ik ook nog eens 16!
    En ik ben ook wel eens met een aantal vrienden naar een camping op vakantie geweest, zonder ouders.

    Zijn jullie wel eens zonder je ouders op vakantie, of met een vriendin meegeweest?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wel op kamp met 2 vriendinnen naar Spanje, maar dat is niet echt vakantie :Y)


    All was well.

    Nee, ik mag dat niet (buiten op Chiro kamp dan)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Nee maar een vriendin is wel een een midweek met mij, mijn ouders, mijn broer en een vriend geweest. Naar Duinrell haha :3


    when words fail, music speaks.

    Jep, met mijn toenmalig vriendje in 2008, en mn huidige vriendje ging toen ook mee, haha xD


    Life is hard and then we die

    Oooh, ik wil ook!
    Ik ben nog niet alleen op vakantie geweest, maar afgelopen zomer ging mijn bf wel mee naar Engeland. Dat was ook supertof :)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik ga al sinds ik zeven jaar ben op judokamp, maar dat telt denk ik niet mee. ;x


    hoi, jij bent leuk.

    dubbelpost. (krul)

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 19:42 ]


    hoi, jij bent leuk.

    Ik ga al een paar jaar met mijn bf samen op reis. Met onze ouders er bij (:
    We hebben al naar Brussel, Parijs, Amsterdam & Duitsland geweest. Dit jaar gaan we naar Londen : D


    Never run out of reasons to smile...

    nope (krul)

    nee, alleen wel met mijn vriendin, haar broertje en ouders.


    Smiling but close to tears.

    Nope.

    Zodra ik 16 ben ga ik naar Renesse:9~:9~:9~:9~:9~:9~


    rules don't stop me

    Wel met een vriendin naar Terschelling, maar haar vader was er ook bij en we logeerden bij haar oma.
    Maar dit jaar ga ik op vakantia náár een vriendin, in Suriname :D
    En volgend jaar wil ik met een andere vriendin een weekend naar Londen of zo.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Jaaa, ik ga naar met een vriendin naar Helsinki voor 4 dagen. :3


    blame the bully.

    De plannen zijn er!