• Ik zat zo even beneden, en de tv stond aan, was er zo'n programma over aardigheid. ofzo.
    Dat zo iemand aardig ging doen, en kijken hoe mensen reageerden.
    Nou niemand vond het leuk.
    Stiekem vondt ik het wel grappig.
    Maar als een vreemde ineens tegen mij zou zeggen; 'Zal ik u helpen met shouwen' ofzo.
    Ik zou dat best eng vinden ofzo. maaroke,

    Wat zouden jullie doen als een vreemde ineens aardig tegen je doet?


    Smiling but close to tears.

    Aardig terug doen.

    Ligt eraan wat diegene doet, als iemand mijn spullen wil tillen hoeft dat niet. Straks steelt diegene het, haha. Maar meestal vind ik het wel grappig :'D

    Dan gaik staren, controleren of het niet Samira undercover is en dan ren ik weg :3


    We can only learn to love by loving.

    Als vreemde mensen aardig tegen me doen voel ik me altijd ongemakkelijk. Dan heb ik nog liever dat ze me negeren en doen alsof ik niet besta. Ik kan ventjes die in de trein tegen je gaan praten, terwijl je muziek in hebt, echt vervelend en ergens ook een beetje eng. Maar ik ben volgens mij gewoon raar ;$


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cacharel schreef:
    Aardig terug doen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik denk denken: wat moet 'ie van me?

    Vervelend dat je, je medemens niet kan vertrouwen in deze wereld..


    Life is hard and then we die

    Ik weet altijd meteen of iemand het oprecht bedoelt, of gewoon ziek is, me wilt overvallen of iets anders van me moet. Dus mij maakt het niet zo uit ik heb het toch altijd wel door. Meestal glimlach ik gewoon lief terug en zeg dan bijvoorbeeld dat het wel alleen lukt ofzo :Y)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Hm, ik ben achterdochtig, dus als er iemand zo tegen mij zou doen zou ik meteen denken dat diegene er iets voor terug moet, dus zou ik waarschijnlijk snel doorlopen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik weet niet, nog nooit meegemaakt. =)

    NenaKerner schreef:
    Ik weet altijd meteen of iemand het oprecht bedoelt, of gewoon ziek is, me wilt overvallen of iets anders van me moet. Dus mij maakt het niet zo uit ik heb het toch altijd wel door. Meestal glimlach ik gewoon lief terug en zeg dan bijvoorbeeld dat het wel alleen lukt ofzo :Y)(krul)
    O.. ik ga dus nooit tegen jou liegen. heb je dat ook door?


    We can only learn to love by loving.

    Cassidy schreef:
    Als vreemde mensen aardig tegen me doen voel ik me altijd ongemakkelijk. Dan heb ik nog liever dat ze me negeren en doen alsof ik niet besta. Ik kan ventjes die in de trein tegen je gaan praten, terwijl je muziek in hebt, echt vervelend en ergens ook een beetje eng. Maar ik ben volgens mij gewoon raar ;$


    "I shut my eyes in order to see.'

    NenaKerner schreef:
    Ik weet altijd meteen of iemand het oprecht bedoelt, of gewoon ziek is, me wilt overvallen of iets anders van me moet. Dus mij maakt het niet zo uit ik heb het toch altijd wel door. Meestal glimlach ik gewoon lief terug en zeg dan bijvoorbeeld dat het wel alleen lukt ofzo :Y)(krul)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    raar kijken, bedanken en vlug wegrennen

    behalve als hij knap isxD


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ja, dat heb ik ook gezien. Ghehe.
    Ligt eraan hoe diegene aardig doet. Doorgaans heb ik snel door wanneer men het meent. En zo niet: dan ben ik bijzonder kil, dus absoluut niet zoals mensen van me gewend zijn.


    No growth of the heart is ever a waste