• Mijn kat. Die zit je met van die enge ogen aan te kijken, altijd. Dan vliegt ze ineens de trap op naar boven, weer naar beneden over de leuning van de bank naar het raamkozijn en weer naar boven.
    Vandaaaag, was ik in da badkamer, hoor ik die mongool weer aan mijn moeders mooie behang krabben naast de deur. Dus ik sla met een handdoek naar dat beest, rent ze naar beneden, ik erachter aan. Is ze weer over de bank naar het raamkozijn gevlogen. Ik erachteraan met de handdoek, zij rent de trap weer op, ik er weer achteraan. Daarna gewoon weer naar beneden rennen, ik weer erachteraan. Dit keer bleef ze gelukkig in het raamkozijn ziten. Ik pak haar met die handdoek, zij wild spartelen en ik heb haar toen naar buiten gegooit. Ik stond echt voor schut, gelukkig was ik alleen thuis x_x

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 18:46 ]


    Your make-up is terrible

    Haha :')
    Mijn kat vind het tegenwoordig ook leuk om spelletjes met me te doen. Hij mag niet naar boven bij ons, maar hij glipt nogal vaak door een opengelaten deur heen. En dan gaat ie zich onder het bed van mijn ouders verstoppen, en daaronder vandaan kun je hem niet pakken. Nouja het kan wel, maar dan valt ie je aan, zet ie zijn nagels en bijt ie :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Whaha ik zie het al helemaal voor me. xD Maar je hebt wel gelijk dat beest is echt gestoord. :P Volgens mij zit tie stiekem aan de drugs.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    En dan heb ik twee van zulke hysterische dingen. o.o
    'Ghehe, maar dan heb je in ieder geval je dagelijkse beweging weer gehad. x'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    En dan heb ik twee van zulke hysterische dingen. o.o
    'Ghehe, maar dan heb je in ieder geval je dagelijkse beweging weer gehad. x'D


    Ja, dat wel x'D
    Net zat ik vla te eten, komt ze met die grote ogen op me af, maar dan ineens heeul lief, en op me schoot zitten.


    Your make-up is terrible

    Als ik bij jou langsfiets, zit die kat van je altijd voor dat enorme raam. Echt altijd. Zo grappig XD


    Life is hard and then we die

    Haha :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    PUKKELxDING schreef:
    Als ik bij jou langsfiets, zit die kat van je altijd voor dat enorme raam. Echt altijd. Zo grappig XD


    Whaha, die ja x'D


    Your make-up is terrible

    Mijn kat staart me altijd aan, en bedenkt dan dat het leuk is me overal te volgen o.O


    your eyes are like stars in the night.

    Hahahahahaha. Ik zie het helemaal voor me.