• We waaren een beetje aan het kloten in de aula en toen werd ik geduwt. Met mijn slippe kop grijp ik de dichtsbijzijnde vast, zodat ik niet keihard op me muil ging. Had ie zo'n bloesje aan, met die drukknoopjes. Stond die daar in zn blote buik haha.

    Het was niet een lekkere boy jammer genoeg, maar zo'n ja.. Helaas heb ik nu wel een vet grote blauwe plek op mijn heup en knie aangezien die mij verrot wil(de) trappen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Hahahahahahahahah :'D sorry


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    AHAHAH x)

    Goh, leuke jongen dan. :8
    Haha, het was leuk geweest als het bij zo'n lekkerding was.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ahw =[

    Bij ons in de eerste ging een jongen midden in de aula strippen. En dan ook echt helemaal uit de kleren. Iedereen zat daar heel droog met de handen voor de ogen. Dat was pas shocking...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    hahahahahahaha


    DUDE! Get a life!!!

    Gezellig o.o


    We can only learn to love by loving.

    whaha egt strippe,, das by ons ng maa 2 keer gebeurd xD
    1ste keer was een jonge in de zomer die t te warm had xD
    en 2de keer was ikke O.oxD Khad een weddenschap mt iemand uit myn klas dak zou strippe (tt op myn ondergoed,, wa duss nie is gebeurd, khad myn broekie ng aanxD) en kmoest hem dan lapdance geve xD en juist toen kwam de leerkracht binne in de kleedkamer!!!xD Verkeerd beeld!!! O.o
    khad wel bna strafstudie ma twas wel hilarisch xD by strafstudie vroege ze wa wy verkeerd hadde gwn en wy lkkr droog: kep striptease gdn vr hem en R. in de jongenkleedkamer en kwas heml just een lapdance aant geve toen die lk binne kwamxD iedereen struyk!!!! xD (= pas gebeurd:P)