• Oké dit gaat vet weird klinken. En ik ga het zo goed mogelijk uitleggen maar ik moet het gewoon even kwijt. Ik ga er niet te ver op in want er zijn sommige dingen waar ik gewoon liever niet over praat.

    19 januari 1989 is er iets heel ergs gebeurd, wat dus ook persoonlijke betrekking tot mij heeft. Veel zullen denken. “Wat de f, toen leefde jij nog niet’.. Klopt, een jaar daarna werd ik pas geboren... Maar het heeft dus met mij te maken. Er is toen iets heel ergs gebeurd, waar ik ongeveer in 2005 pas achterkwam. Sinds ik van die gebeurtenis afweet heeft dit mijn leven heel erg beïnvloed en ben ik heel erg veranderd en begon ik heel anders tegen bepaalde mensen aan/op te kijken. Op het begin leek het alsof ik het wel los kon laten, zolang ik er maar niet over dacht en niet over praatte.

    Maar nu, nu het morgen weer 19 januari is voel ik me weer ontzettend vreemd. Als ik er ergens over lees dan begin ik vrijwel meteen te huilen en voel ik me weer voor een hele dag slecht. Ik kan hier zo goed als met bijna niemand over praten, omdat bijna niemand het begrijpt of geloofd. Je kent dat vast wel, dat vreemde beklemmende gevoel in je maag alsof je weet dat er iets gaat gebeuren. Dat heb ik nu al 2 dagen en ik kom er niet echt vanaf. Erover schrijven doe ik al, en voor zover het gaat met die paar mensen er over praten ook al.

    Ik weet gewoon niet meer zo goed hoe ik mijn gedachten hier vanaf moet zetten. Ik weet dat ik dit gewoon moet verwerken en er doorheen moet gaan, maar het is gewoon teveel en te zwaar in een keer.

    Okey, jullie kunnen hier waarschijnlijk helemaal niets mee, maar ik moest het gewoon even kwijt. Want het zit me echt heel erg hoog.

    xx.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik kan alleen zeggen, ik hoop dat je je snel beter voelt, en dat het gevoel weg gaat, ik weet niet waar het over gaat (flower)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Knap van je dat je het hier wel durft neer te schrijven hoor. Ik weet echt niet wat ik voor je zou kunnen doen, maar ik hoop dat je weet dat wij er altijd voor je zijn. Heel veel sterkte! (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    -hug- I'm there for you <3


    -

    -hugs- Je weet dat ik er voor je ben he? <3


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    als je echt behoefte hebt om te praten ik ben er voor je :)

    We kunnen inderdaad niet zo veel doen, maar ik wens je ontzettend veel sterkte! <3


    Save me with your love tonight.

    Ik hoop voor je dat je je snel beter voelt! *hug*


    dream, dare, fly!

    Ahw, ontzettend veel sterkte <3
    En als er iets is, je kunt hier op Quizzol bij ontzettend veel mensen terecht.
    -knuffel-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik ken dat gevoel wel,je slaat je er wel doorheen, dat weet ik zeker en anders ga ik je opvrolijken als je je slecht voelt.:Y)
    En je weet toch wel dat je met mij kan praten mocht je er behoefte aan hebben?
    <3 -Plet kirsten-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    @Iedereen, dank je wel dat iedereen zo lief reageert. Ik weet dat jullie me er verder niet mee kunnen helpen, maar het doet me al goed om te zien hoeveel mensen zo ontzettend lief gereageerd hebben. Dankjulliewel(flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Veel sterkte Kirsten! Ik weet wel ongeveer hoe dat voelt, dat in je maag, alsof er iets aan zit te komen. Dat wil ik het graag aan iemand vertellen, maar dat kan niet, want ik weet niet eens precies wat er is. Er zijn altijd zoveel dingen die anderen niet weten, niet kunnen weten en niet kunnen begrijpen.
    Echt, veel succes. Ik hoop dat het na vandaag over is.
    Als je het kwijt wilt, mag het altijd hoor. Ik vertel het niet door (nerd)

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 19:31 ]


    Your make-up is terrible

    Wij kunnen je er inderdaad misschien niet veel mee helpen, maar ik denk wel dat iedereen er op Q hier voor je is (:
    En ik wil je ook veel sterkte wensen en ik hoop voor je dat dat kutgevoel snel weer verdwijnt!


    Never run out of reasons to smile...

    Je weet dat ik altijd een luisterend oor wil wezen, mocht je het echt nodig kwijt willen. Of schrijf het op! Heel veel sterkte.

    Hopelijk voel je je snel fijner (flower)

    -Plet Kirsten nog en keer-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.