• Ja bij iedere band wel. Wie niet weet wie dat zijn.. Queen Bee's zijn meisjes/jongens die übermassive fan aan het wezen zijn en strijden om de titel 'beste fan'. Ze doen er alles voor om hun reputatie hoog te houden en worden zo bekend op internet, omdat ze vaker met bands op foto's staan en dergelijke. Blijven slapen bij concerten, beweren dat ze de manager gesproken en gemaild hebben etc.

    Sorry kinders het spijt me zeer, maar ik heb een stronthekel aan groupies. Deze arrogante kinders hebben helemaal niet door dat ze de fanbase totaal kapot maken met hun arrogante achterlijke gedrag. En daarbij komt vaak ook dat de band zelf de meisjes/jongens -die inmiddels dan ook wel van gezicht bekend zijn bij de band- vierkant uitlachen of totaal belachelijk of zelfs eng vinden.

    Ik weet dat dit allemaal als gezever en gezeur klinkt, sorry daarvoor, maar ik moest het toch echt even kwijt.

    Ik noem me zelf al heel lang geen 'fan' meer om die reden. Mensen kijken je met scheve gezichten aan als je zegt dat je naar die en die muziek luisterd en ze hebben direct een oordeel klaar. Mij maakt dat niet meer zoveel uit, want ik luister immers naar de muziek waarnaar ik luisteren wil, dat gaat verder niets of niemand wat aan. Maar ik kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die daardoor niet maar naar hun muziek durven te luisteren. Enkel door al dat gesanik, dat ook medemogelijk word gemaakt door al die fakking aso queen bee's.

    Vooral bij Tokio Hotel en Cinema Bizarre zie je dat zo ontzettend veel. Geloof me, beide bands hebben er een strond hekel aan en zijn dat soort fans liever arm dan rijk :X.

    De aanleiding van dit topic was eigenlijk de Cb-hyve. Die vanavond alweer voor een ruzie zorgde, zoals dat eigenlijk zowat wel iedere avond gebeurd. Enkel en alleen omdat mensen menen dat ze arrogant mogen doen, terwijl ze niets hebben om arrogant over te doen >.>

    [ bericht aangepast op 18 jan 2010 - 22:37 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Je heb wel gelijk,die mensen zijn geen eens echt fan,wand echte fan draait het om de muziek en niet om'ik heb met ze op de foto gestaan.

    Gelukkig kent in mijn geval niemand de bands waar ik na luister. Hoewel ze wel meteen hun mening klaar hebben maar meetsal lach ik er om.Een jongen vroeg laats waar ik na luisteren,ik zei dat ik na nightwish luisteren en nu denk hij dat dat hard heavy meatel is en ik weet niet wat allemaal.Toen ik dat zei dat ze dat helemaal niet zijn,dat ze symphonic metal spelen, keek hij me zo vreemd aan. Echt grappig


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Klinkt hard, maar ik schaam me dood voor andere Tokio Hotel fans. =/

    Ik zeg steeds dat ik geen fan ben van maakt niet uit welke band, het klinkt gewoon te negatief vind ik.

    Luctus schreef:
    Je heb wel gelijk,die mensen zijn geen eens echt fan,wand echte fan draait het om de muziek en niet om'ik heb met ze op de foto gestaan.

    Gelukkig kent in mijn geval niemand de bands waar ik na luister. Hoewel ze wel meteen hun mening klaar hebben maar meetsal lach ik er om.Een jongen vroeg laats waar ik na luisteren,ik zei dat ik na nightwish luisteren en nu denk hij dat dat hard heavy meatel is en ik weet niet wat allemaal.Toen ik dat zei dat ze dat helemaal niet zijn,dat ze symphonic metal spelen, keek hij me zo vreemd aan. Echt grappig
    Hij weet niet eens wat symphonic metal is waarschijnlijk (cat). Nightwish is sexy :3 Ik kan niet wachten op de nieuwe cd!! _O_


    Wie du mir, so ich dir.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik durf vaak niet eens te zeggen dat ik TH luister om die reden. Als je zegt dat je TH luistert krijg je gelijk een stempel op je, en dat wil ik niet, ik ben helemaal geen groupie. En ik heb ook een stronthekel aan die mensen die het voor ons verpesten.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Je ziet het inderdaad veel te veel en dat is echt zielig.

    Fragile schreef:
    Ik ben het met je eens. Dat vind ik ook zo sneu. Het zijn echt gewoon stalkers. Alsof die bands erop zitten te wachten om zo iemand achter zich aan te krijgen. Echt sneu gewoon.

    Manhattan schreef:
    Klinkt hard, maar ik schaam me dood voor andere Tokio Hotel fans. =/
    Klinkt als de waarheid XD


    Life is hard and then we die

    Dat is nou precies de reden waarom ik het verschrikkelijk vind om te vertellen; Ik ben fan van Tokio Hotel.


    Protège moi de mes désirs.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik durf vaak niet eens te zeggen dat ik TH luister om die reden. Als je zegt dat je TH luistert krijg je gelijk een stempel op je, en dat wil ik niet, ik ben helemaal geen groupie. En ik heb ook een stronthekel aan die mensen die het voor ons verpesten.


    Idd!
    En dan gaan ze je gelijk weer emo of gothic noemen! ö


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik zeg ook niet dat ik ergens fan van ben. Ik houd er niet van om geassocieerd te worden met obsessieve gillende tienermeisjes die verliefd zijn op alle bandleden. - no offence, zo ben ik gewoon niet-.


    I clicked my heels and wished for you.

    -Daar kom ik weer af-

    Ik was eigenlijk best dom om het op te nemen tegen hun. Maar zie (':.

    1 van hun trekt zich amper aan wat er is gebeurt.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Fragile schreef:
    Ik ben het met je eens. Dat vind ik ook zo sneu. Het zijn echt gewoon stalkers. Alsof die bands erop zitten te wachten om zo iemand achter zich aan te krijgen. Echt sneu gewoon.


    Only losers can act the way you do

    Is helemaal waar. Daarom ben ik dan ook van niemand echt fan. Pas op,van mij mag je fan zijn van bands,artiesten,... . Niemand kan je dat verbieden,maar er zijn grenzen.

    Hmm, ik ben wel fan van verschillende artiesten, maar ik hoef echt geen titel van 'beste fan'. Dat je daar alleen maar op een voor de band en andere fans irritante manier voor gaat 'strijden', kun je jezelf geen fan meer noemen, vind ik. Dat vind ik altijd zielig voor de artiest(en) zelf. Je mag ze wel laten merken dat je fan bent, maar het hoeft niet extreem o_o. soms hè..=,='

    [ bericht aangepast op 22 jan 2010 - 20:37 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo