• Ja bij iedere band wel. Wie niet weet wie dat zijn.. Queen Bee's zijn meisjes/jongens die übermassive fan aan het wezen zijn en strijden om de titel 'beste fan'. Ze doen er alles voor om hun reputatie hoog te houden en worden zo bekend op internet, omdat ze vaker met bands op foto's staan en dergelijke. Blijven slapen bij concerten, beweren dat ze de manager gesproken en gemaild hebben etc.

    Sorry kinders het spijt me zeer, maar ik heb een stronthekel aan groupies. Deze arrogante kinders hebben helemaal niet door dat ze de fanbase totaal kapot maken met hun arrogante achterlijke gedrag. En daarbij komt vaak ook dat de band zelf de meisjes/jongens -die inmiddels dan ook wel van gezicht bekend zijn bij de band- vierkant uitlachen of totaal belachelijk of zelfs eng vinden.

    Ik weet dat dit allemaal als gezever en gezeur klinkt, sorry daarvoor, maar ik moest het toch echt even kwijt.

    Ik noem me zelf al heel lang geen 'fan' meer om die reden. Mensen kijken je met scheve gezichten aan als je zegt dat je naar die en die muziek luisterd en ze hebben direct een oordeel klaar. Mij maakt dat niet meer zoveel uit, want ik luister immers naar de muziek waarnaar ik luisteren wil, dat gaat verder niets of niemand wat aan. Maar ik kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die daardoor niet maar naar hun muziek durven te luisteren. Enkel door al dat gesanik, dat ook medemogelijk word gemaakt door al die fakking aso queen bee's.

    Vooral bij Tokio Hotel en Cinema Bizarre zie je dat zo ontzettend veel. Geloof me, beide bands hebben er een strond hekel aan en zijn dat soort fans liever arm dan rijk :X.

    De aanleiding van dit topic was eigenlijk de Cb-hyve. Die vanavond alweer voor een ruzie zorgde, zoals dat eigenlijk zowat wel iedere avond gebeurd. Enkel en alleen omdat mensen menen dat ze arrogant mogen doen, terwijl ze niets hebben om arrogant over te doen >.>

    [ bericht aangepast op 18 jan 2010 - 22:37 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik durf vaak niet eens te zeggen dat ik TH luister om die reden. Als je zegt dat je TH luistert krijg je gelijk een stempel op je, en dat wil ik niet, ik ben helemaal geen groupie. En ik heb ook een stronthekel aan die mensen die het voor ons verpesten.


    Life is hard and then we die

    Ik ben het met je eens. Dat vind ik ook zo sneu. Het zijn echt gewoon stalkers. Alsof die bands erop zitten te wachten om zo iemand achter zich aan te krijgen. Echt sneu gewoon.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2010 - 22:39 ]

    Als je verteld dat je Tokio Hotel fan bent, word je gelijk uitgemaakt/aangekeken voor schreeuwende emo-bakvis. Dat snap ik wel, want ergens zijn de fans ook wel zo. En dat is precies de reden waarom ik liever mijn mond houd. Ik wil niet aan worden gezien voor obsessed, want dat ben ik niet. Ik hou van hun muziek, en vind de jongens niet verkeerd. Maar ik reis er niet de halve wereld voor over.


    Save me with your love tonight.

    Je hebt mooi gesproken Kirsje _O_

    [ bericht aangepast op 18 jan 2010 - 22:45 ]


    -

    Ja en het ergste vind ik nog wel dat die meisjes meestal tussen de 18/20 zijn. Meestal ga je ervan uit dat die het verstandigst zijn en logisch kunnen nadenken. Maar ze verpesten het gewoon voor de jongeren, die er vaak nog niet tegen in durven gaan ook niet. En dat vind ik gewoon écht sneu ]:


    Wie du mir, so ich dir.

    Helemaal mee eens. :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Best ziek. Niet bepaald iemand waarvoor ik respect zou hebben, hell no.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je hebt helemaal gelijk.
    Door die fans word je meteen belachelijk gemaakt als je zegt dat je van dezelfde band fan bent. Dat is zo hatelijk dat ik het veel liever gewoon geheim houd.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik kijk altijd al heel anders tegen bands als TH en CB maar ook naar films als bijvoorbeeld Twilight aan, gewoon door die groupies..


    ars moriendi

    Ook in Amerika heb je veel van die groupies die vooral rond van die punkpop bands hangen (I'm looking at u, All Time Low). en die vind ik ook zo zielig :') Ze scheppen er ook altijd zo over op.


    There are several things that I have been doing wrong.

    NenaKerner schreef:
    Ja en het ergste vind ik nog wel dat die meisjes meestal tussen de 18/20 zijn. Meestal ga je ervan uit dat die het verstandigst zijn en logisch kunnen nadenken. Maar ze verpesten het gewoon voor de jongeren, die er vaak nog niet tegen in durven gaan ook niet. En dat vind ik gewoon écht sneu ]:


    Inderdaad. Die zijn echt gewoon eng, vind ik.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    NenaKerner schreef:
    Ja en het ergste vind ik nog wel dat die meisjes meestal tussen de 18/20 zijn. Meestal ga je ervan uit dat die het verstandigst zijn en logisch kunnen nadenken. Maar ze verpesten het gewoon voor de jongeren, die er vaak nog niet tegen in durven gaan ook niet. En dat vind ik gewoon écht sneu ]:
    Precies, :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Wauw, ik ben het zo hard met jou eens.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    inderdaad, 'fan zijn' betekent liefhebber van deze (in dit geval muziek) en niet stalken dag en nacht.


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik word altidj agressief van die extreme wijven ;x krijg ik de neiging om ze neer te rammen -denkt aan wijf van der school-


    We can only learn to love by loving.