• Is niet helemaal honderd volgens mij. Ik lees altijd die leuke school-topics en iedereen klaagt altijd. Ik ook soms hoor.. Maar eigenlijk vind mijn school te gek. Het huiswerk is wat minder en sommige leraren kunnen ook wel opsodemieteren, maar anderen zijn juist wel aardig. En je kan altijd lachen met ze, ook met de leerlingen ftw. Wij hebben gewoon een gezellige school en ik vind dat totaal niet erg!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Hahah ik herken het zo hard! :3
    Sinds dit jaar heb ik ook een super school echt super gezellig en leuk, klein maar je kent wel iedereen en dat is echt een heel vertrouwd gevoel! :3
    Iedereen doet aardig tegen elkaar (althans de meesten) en de leraren zijn ook cool en aardig ^^
    Over huiswerk gesprokken kan ik niet veel zeggen want wij zijn een school zonder huiswerk, althans als je wat doet onder de WAP *huiswerk uren* die je elke dag minstends 2 uur de tijd voor krijgt, als je daar niks bij doet tja dan heb je natuurlijk wel huiswerk maar nooit veel ^^

    Sinds dit schooljaar durf ik gerust te zeggen dat ik van school hou! <3
    De weekenden duren zelfs te lang!


    dream, dare, fly!

    Ik vind mijn school niet mis. Het is ook niet perfect. Maar het is maar een boerengat hier, dus dat neem ik niet kwalijk. x'D
    Er zullen altijd wel leraren zijn die je liever ziet verdwijnen, maar er zullen altijd ook toffe zijn. =D
    Alleen daar valt niet zoveel aan op te merken, vandaar dat er veel topics zijn die klagen over de slechte leerkrachten x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jep dat ken ik. Al is het een rotzooi op onze school, het is wel altijd gezellig. Er wordt amper gepest, niemand wordt raar aangekeken. Het is gewoon echt heel gezellig, vredelievend.


    Life is hard and then we die

    Bij ons is het ook gezellig :'D. Maar ik denk dat klagen er gewoon bijhoort ofzo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bij ons is de sfeer verneukt.


    No growth of the heart is ever a waste

    onze school is heel gezellig, leuke leerlingen enzo. Alleen een beetje oudbollig xd en we hebben altijd best veel hw dat is dus minder, maar de sfeer is heel gezellig daaro(:


    T O K I O H O T E L < 3

    Mijn school is opzich best chill (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.