• Zou het niet handiger zijn als je bij de aanmeldig op Quizlet je een foto van jezelf moet stuuren naar een van de mods met op de foto jezelf met een papiertje en op dat papiertje moet dan staan de naam van de site.Om fakers te voorkomen.

    Eens?
    of
    Oneens?
    Geen haat reacties A.U.B

    [ bericht aangepast op 18 jan 2010 - 22:00 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik snap het niet helemaal, maar dat kan ook aan mij liggen ;o

    Fragile schreef:
    Ik snap het niet helemaal, maar dat kan ook aan mij liggen ;o
    '
    wacht ik schrijf het even duidelijker op.Geef me vijf minuutjes goed?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik denk dat ze wel geloven denk ik dat ben op die foto in mijn FB, haha.
    Niet echt nodig.. denk ik.. Ze zeggen het wel als iemand fake lijkt ofzo.

    Én daarbij, misschien willen sommigen liever geen foto van hunzelf op internet zetten.

    Tegen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2010 - 21:59 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Niet iedereen plaatst een foto van zichzelf hier dus ik vind het niet bepaald nodig.
    Ze doen het enkel op het faken tegen te gaan.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wuttefuck, sorry maar dat ik vind ik ridiculous van de mods. oO

    Candlelight schreef:
    Wuttefuck, sorry maar dat ik vind ik ridiculous van de mods. oO
    Soms moeten we gewoon voorzorgsmaatregelen nemen. Als iemand er hip uit ziet/een populair uiterlijk heeft en we weten het niet zeker dan komt dat idd nog wel eens voor dat we om een fakerstest vragen. Dit is omdat het gewoon ontzettend veel voorkomt op Quizlet dat er gefaked word. Als we er niets aandoen kan Rutger problemen krijgen en kan het zo ver uit de hand lopen dat hij de site van het web af moet halen. Daarom zijn we er zeg maar consequent in. Aangezien we echt niet willen dat eigenaren van foto's bij Rutger gaan klagen enzo. :Y)(krul)

    Kijk bijvoorbeeld maar naar Kindertent. Daar stikt het van de fakers en niemand doet er iets aan daar. Die mensen die hun eigen foto's terug vinden met anderen namen eronder, zullen daar denk ik ook niet bepaald blij om zijn.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2010 - 22:07 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Soms moeten we gewoon voorzorgsmaatregelen nemen. Als iemand er hip uit ziet/een populair uiterlijk heeft en we weten het niet zeker dan komt dat idd nog wel eens voor dat we om een fakerstest vragen. Dit is omdat het gewoon ontzettend veel voorkomt op Quizlet dat er gefaked word. Als we er niets aandoen kan Rutger problemen krijgen en kan het zo ver uit de hand lopen dat hij de site van het web af moet halen. Daarom zijn we er zeg maar consequent in. Aangezien we echt niet willen dat eigenaren van foto's bij Rutger gaan klagen enzo. :Y)(krul)

    Kijk bijvoorbeeld maar naar Kindertent. Daar stikt het van de fakers en niemand doet er iets aan daar. Die mensen die hun eigen foto's terug vinden met anderen namen eronder, zullen daar denk ik ook niet bepaald blij om zijn.


    Sorry hoor, maar als iemand er hip uitzit hoeft diegene toch niet gelijk fake te zijn?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Chased schreef:
    (...)

    Sorry hoor, maar als iemand er hip uitzit hoeft diegene toch niet gelijk fake te zijn?
    Nee klopt, maar aangezien het hier het afgelopen jaar letterlijk fakers heeft geregend kunnen wij niet altijd zeker weten of iemand fake is of niet. En ja wij zitter er inderdaad ook wel eens langs, dat klopt. Dat hoor je mij ook zeker niet ontkennen. Maar 98% van de mensen die wij om fakertests vragen zijn wel fake. En voor die 2% bieden wij dan ook onze excuses aan. We zijn geen übermenschen..


    Wie du mir, so ich dir.

    Oja @ de suggestie. Ik kan het idee achter je voorstel wel begrijpen, maar er zijn inderdaad ook mensen die liever niet met hun gezicht op Quizlet staan of dat zelfs niet mogen van hun ouders, dus ik denk niet dat het me een goed idee lijkt dat in te voeren, sorry :X


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Nee klopt, maar aangezien het hier het afgelopen jaar letterlijk fakers heeft geregend kunnen wij niet altijd zeker weten of iemand fake is of niet. En ja wij zitter er inderdaad ook wel eens langs, dat klopt. Dat hoor je mij ook zeker niet ontkennen. Maar 98% van de mensen die wij om fakertests vragen zijn wel fake. En voor die 2% bieden wij dan ook onze excuses aan. We zijn geen übermenschen..


    Oke (:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Chased schreef:
    (...)

    Oke (:
    Ik bedoel, ik snap ook zeker dat het niet leuk is als je van mensen krijgt te horen dat ze denken dat je fake bent of iemand faked. Maar we hebben al vaker problemen gehad met mensen die echt heel erg kwaad werden omdat hun foto's op Quizlet stonden :\ Daarom zijn we nu gewoon extra voorzichtig.(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Ik bedoel, ik snap ook zeker dat het niet leuk is als je van mensen krijgt te horen dat ze denken dat je fake bent of iemand faked. Maar we hebben al vaker problemen gehad met mensen die echt heel erg kwaad werden omdat hun foto's op Quizlet stonden :\ Daarom zijn we nu gewoon extra voorzichtig.(krul)


    _O_


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik snap het nu, maar ik denk niet echt dat het zou gaan werken, sommigge mensen willen niet dat hun foto op internet komt. Dus dat moet dan ook gerespecteerd worden vind ik. :'D

    NenaKerner schreef:
    Oja @ de suggestie. Ik kan het idee achter je voorstel wel begrijpen, maar er zijn inderdaad ook mensen die liever niet met hun gezicht op Quizlet staan of dat zelfs niet mogen van hun ouders, dus ik denk niet dat het me een goed idee lijkt dat in te voeren, sorry :X


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    NenaKerner schreef:
    Oja @ de suggestie. Ik kan het idee achter je voorstel wel begrijpen, maar er zijn inderdaad ook mensen die liever niet met hun gezicht op Quizlet staan of dat zelfs niet mogen van hun ouders, dus ik denk niet dat het me een goed idee lijkt dat in te voeren, sorry :X
    Als mensen dat werkelijk denken geeft dat aan dat de foto nep is.
    Want die foto staat er wel mooi op, met het hele snoetje op de foto. Als je dan zegt: ja dat wil ik niet dat mijn foto op het web komt, dan spreek je jezelf toch tegen? Je had namelijk al een foto van jezelf op het web gezet. Waarom zou je dat niet nog een keer willen?
    Lijkt mij verdacht. Maar zo denk ik erover hoor, ook maar een hypothese.


    Life is hard and then we die