• Ik heb 2 dagen geleden mijn haar gewassen en het is nu alweer vet, ik was het niet elke dag omdat het nogal moeite heeft met drogen. Maar heeft iemand hier iets voor dat je haar minder vet wordt?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Geen idee. Het kan net zo goed aan je puberteit liggen. Je kunt ze toch ook iedere dag een beetje wassen? Verder zou ik zeggen niet zoveel erdoorheen kammen, er niet veel indoen ofzo.

    Er zijn shampoos tegen vet haar,probeer die.En als de eerste die je probeert het niet meteen doet probeer dan een anderen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Er zijn verschillende shampoos voor vet haar. Ik moest het vroeger ook om de twee dagen wassen. Maar ik heb dan eens een shampoo tegen vet haar gebruikt en nu moet ik het nog maar 2 keer wassen per week. Head&Shoulers, die zijn goed!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2010 - 20:31 ]


    Listen to what we're not saying..

    had ik ook vaak,
    ik waste mijn haar niet goed(mn hoofdhuid)

    Ik heb daar ook last van en heb al alles geprobeerd, maar niet werkt bij mij. Bij werkt niets! --'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat had ik ook. Ik heb het in de vakantie gewoon een tijdje heel vet gelaten (binnen gebleven) en nu moet ik het nog maar 2 keer in de week wassen :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Bij mij is het na een halve dag al vet, dus dat van jou valt nog mee :'D
    Ik probeer het zo min mogelijk te wassen, en als het echt heel vet is draag ik gewoon een muts.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pon schreef:
    Ik heb daar ook last van en heb al alles geprobeerd, maar niet werkt bij mij. Bij werkt niets! --'


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Tja als je eenmaal vet haar hebt kan je da ni veel hebben denk ik :X
    Maar ik was sowiezo men haar om de 2 dagen dus ja :X


    Stop wishing, Start doing..

    Ik was het elke dag :') dus ik zou het niet weten.

    Ik douch elke dag, en was elke dag m'n haar. Maar je moet zoveel mogelijk niet aan je haar zitten, dat kan de kans op vet haar ook vergroten.


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Pon schreef:
    Ik heb daar ook last van en heb al alles geprobeerd, maar niet werkt bij mij. Bij werkt niets! --'


    I solemny swear i am up to no good

    Cadence schreef:
    Ik douch elke dag, en was elke dag m'n haar. Maar je moet zoveel mogelijk niet aan je haar zitten, dat kan de kans op vet haar ook vergroten.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Talkpoeder. Gewoon een beetje erdoorheen schudden. Maar alleen als het echt niet anders kan want het is wel slecht voor je haar.


    Your make-up is terrible

    Vigilante schreef:
    Ik was het elke dag :') dus ik zou het niet weten.


    it's so empty living behind these castle walls