• Ik was dus van plan om dit keer geen Emilie Autumn verhaal of wat dan ook te maken, maar een verhaal zonder beroemdheden. Ik heb het al zo'n beetje in m'n hoofd, en het is gebaseerd op een waargebeurd verhaal, alleen heb ik het een andere verhaallijn en dat soort dingen gegeven, en is het door mijn geschreven. Ik zal een stukje over het verhaal schrijven.

    Men zegt weleens, "liefde maakt blind". Word dat bedoeld in de zin van; "liefde neemt het zicht op gevolgen weg?", dat was in ieder geval wel het probleem bij Veronica. Ze was in geldnood, haar vriend Ryan wist daarvan, maar dat weerhield hen er niet van een vrolijk stelletje te zijn. Veronica zat echter in geldnood, en kwam daardoor in de problemen. Ze dacht na.. Zou Ryan in staat zijn om haar 50.000 euro te geven voor een behandeling in een kliniek omdat ze kanker heeft? Het kostte haar wel een kale kop en haar wenkbrauwen, maar 50,000 was niet niks.."

    Het gaat dus om het feit zij geen andere uitweg ziet dan doen alsof ze ernstig ziek is en daar Ryan mee te laten betalen maar het uiteindelijk zelf aannemen (het geld), en het enige wat ze daarvoor hoefte te doen was haar hoofd kaalscheren en haar wenkbrauwen weg te scheren.

    Goed of niet?
    En weten jullie een titel ofzo? Thanks.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2010 - 16:20 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    wel goed XD ik weet geen titel


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    echt een goed idee : ) eens wat orgineels
    (zou je me willen melden wanneer deel 1 er is?)
    misschien deze titels (let niet op mijn gebrekkige engels )
    -My love don't cost a thing
    -It was worth the money
    -He had a choise, and he chose me

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 9:40 ]


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Doen (:
    Titel; dunno.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.