• Ik ben net naar de ortho geweest, en dat is zo'n 20 min. rijden.
    Nou, onderweg begon het al. Ik fietste zo, en toen waren er drie jongens en die zeiden: 'Die ziet er lekker uuuuit.'
    Tweede ding. Er waren twee jongens op een brommer, en de achterste die zei: 'Hé schatje!' En toen reden ze weer weg.
    Toen ging ik naar de bewaakte fietsenstalling. Daar was een man en die gaf me een kaartje en blabla. Toen kwam ik terug om mijn fiets op te halen, en toen zei die man: 'Tot ziens!' met een grote grijns. Even later toen ik naar huis fietste werd ik ingehaald, door diezelfde man. Hij draaide zich om en keek me aan met zo'n rare blik, draaide zich weer om en fietste door. Ik werd misselijk, en toen ging hij een andere kant op en toen ging ik rechtdoor. Ik zag nog in mijn ooghoek dat ie naar me keek. =s
    Telkens als jongens dat tegen mij zeggen op de fiets, word ik misselijk en ben ik bang dat mensen me alleen zien als 'lekker wijf' of als die 'blonde bimbo met lekkere tieten' en ga zo maar door.
    Ik héb inhoud en ik heb wel enig gezond verstand! Ik vind dat zo vervelend, en ik heb het idee dat jongens mij alleen zien als lustobject, zonder inhoud. En dat vind ik gewoon niet prettig.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is altijd zo, bouwvakkers en andere jongens doen het bij mij ook.. Heb er echt een hekel aan! =O

    [ bericht aangepast op 18 jan 2010 - 16:05 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Dat is inderdaad vervelend ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij mij gebeurt dat ook altijd >< echt vies gewoon eentje zwaaide gewoon en riep..dingen terwijl ik met mijn moeder liep O.O


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    nee dat heb ik ook soms.. was ik 's avonds in de stad.. ging ik naar de bus.. gingen ze naar me fluiten :( Haloow! ik ben 12!! XD

    maar doe misschien gewoon bedekte kleren aan??
    of gewoon negeren.. (ik weet het het is niet leuk)

    maar ik weet ook niet wat je er aan kan doen


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik word ook altijd als lustobject gezien, ik negeer het en denk gewoon 'die weten niet beter'


    We can only learn to love by loving.

    Ah, ik haat dat zo. Ik weet hoe je je voelt ;3

    Powerfull schreef:
    nee dat heb ik ook soms.. was ik 's avonds in de stad.. ging ik naar de bus.. gingen ze naar me fluiten :( Haloow! ik ben 12!! XD

    maar doe misschien gewoon bedekte kleren aan??
    of gewoon negeren.. (ik weet het het is niet leuk)

    maar ik weet ook niet wat je er aan kan doen

    Ik had een jas aan in dit koude weer.(krul)

    @Prevail
    Ja, dat probeer ik ook maar alsnog zit het me niet lekker en ben ik bang dat zo'n enge vent me gaat ontvoeren of zo. =s


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kan ik begrijpen ja.


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Eloquent schreef:
    (...)
    Ik had een jas aan in dit koude weer.(krul)

    @Prevail
    Ja, dat probeer ik ook maar alsnog zit het me niet lekker en ben ik bang dat zo'n enge vent me gaat ontvoeren of zo. =s


    jah XD ik had toen ook een jas aan :S echt raar zijn die gasten


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik denk dat het elk meisje overkomt dat gaat niet over of ze nu echt mooi is of niet het is gewoon een jongens ding om zich te bewijzen dan pakken ze de eerste meid die ze zien en als deze nu ook nog cup D heeft is dat altijd perfect mee genomen ><


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Denken zo'n mensen dan echt dat meisjes dat leuk/aantrekkelijk of wat dan ook vinden? Damn, die mogen dan wel eens wat meer gaan leren dan!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Royalty schreef:
    Ik denk dat het elk meisje overkomt dat gaat niet over of ze nu echt mooi is of niet het is gewoon een jongens ding om zich te bewijzen dan pakken ze de eerste meid die ze zien en als deze nu ook nog cup D heeft is dat altijd perfect mee genomen ><
    Ik bedoel de meeste hier zijn nog zo jong dat bedoelen ze echt niet op een kut manier van oh ik wil je -_-


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Cakje schreef:
    Dat is altijd zo, bouwvakkers en andere jongens doen het bij mij ook.. Heb er echt een hekel aan! =O


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Pon schreef:
    Denken zo'n mensen dan echt dat meisjes dat leuk/aantrekkelijk of wat dan ook vinden? Damn, die mogen dan wel eens wat meer gaan leren dan!

    Ja hè. Ik vind het alleen maar vies en pedo-achtig.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Powerfull schreef:
    (...)

    jah XD ik had toen ook een jas aan :S echt raar zijn die gasten


    Ja, ik reed ook op me fiets met een jas aan helemaal ingepakt. Gaan ze fluiten.. en eentje deed zijn bladblaaser uit en riep; Hoooii ^^ .. Omg! O.O


    "Don't look back, you're not going that way."