• Mijn bf kan dus totaal niet opschieten met haar stiefvader maar ze accepteert hem omdat haar moeder voor het eerst in tijden gelukkig is. en ik was zaterdag daar logeren, gingen we naar bed hoorden we ze keihard ruzie maken. Mijn BF bijna huilen, helemaal verdrietig, want die ruzie ging over haar. Sinds dat hij er is mag ze bijna niets meer, geen mtv en tmf na zes uur, om 9 uur naar bed, ze mag dit niet ze mag dat niet. Ze pikt het voor haar moeder maar nu maken ze als maar ruzie en ik vind het echt zo zielig voor der =[


    We can only learn to love by loving.

    Dat is kut ;o
    Misschien moet ze eens met haar stiefvader en moeder tegelijk praten en compromis sluiten?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Dat is kut ;o
    Misschien moet ze eens met haar stiefvader en moeder tegelijk praten en compromis sluiten?
    dat probeert ze maar dan wordt die stiefvader woedend en gaan ze ruzie maken ;x


    We can only learn to love by loving.

    Dat is echt sneu voor haar.. Ik hoop dat het snel goed komt. (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Wat zielig voor dr =[

    Dit is echt zoiets dat je alleen in boeken leest. Misschien omdat ik het zelf niet ken, maar dat lijkt me echt vreselijk. Zegt de moeder daar dan niets van?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    Dit is echt zoiets dat je alleen in boeken leest. Misschien omdat ik het zelf niet ken, maar dat lijkt me echt vreselijk. Zegt de moeder daar dan niets van?
    die is het vrijwel altijd met hem eens, of zegt er pas wat van als mijn BF naar bed is endan maken ze weer ruzie 'x


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind wel dat zij zich groothoudt tegenover haar moeder, en dat vind ik echt heel knap, echt respect voor zoiets.
    Ik kan me zo'n situatie niet voorstellen, mijn ouders hadden weleens ruzie, maar mijn vader is overleden en mijn moeder heeft (nog) geen nieuwe 'vriend', maar dat wil ze niet en ik al helemaal niet.

    Maar ontopic; Echt knap dat ze dat volhoudt.. Misschien moet ze eens met een ander familielid gaan praten? Of eens een goed gesprek met haar moeder hebben.. En duidelijk laten merken hoe ze zich voelt. Wens haar maar sterkte!


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    omg dat is echt gewoon te zielig! doet die moeder er niks aan ofzo? zeg dat ze moet praten met haar moeder waneer die stiefvader weg is! dit is echt gewoon zielig!!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.