• Wat draag jij vandaag? Post een foto van jou outfit.

    Today :
    Military Blazer, 30 euro H&M, top, H&M 5 euro. Broek, 50 euro ?, Schoenen, Pastry 90 euro, sjaal, Omaa :3


    We can only learn to love by loving.

    Grijze skinny, zwart shirt met soort gebreid vest ding erover ofzo :'D


    -

    Een super donkere jeansbroek met een ketting. (die ketting draag ik overal en altijd <3) een zwarte t-shirt met een grijze tijgerprint, en een zwarte vest met witte koptelefoons op. En dan ja nog paarse kousen met Belle op. x') En pantoffels, ja en een onderbroek en BH natuurlijk !! x'D
    Euhm, dat is het denk ik. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Zwarte sokken, legging van leer, zwart topje, zwart witte vest, witte laarsjes ;D


    "Don't look back, you're not going that way."

    Een donkere spijkerbroek, en een blauw/bruin geblokt blousje :'D

    Mijn uniform; grijze trui, wit t-shirt, blauwe broek, grijze sokken. (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Een blauwe skinny met panterprint, een zwart truitje en m'n Uggs. :Y)


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Donkerblauwe jeans, zwart t-shirt, blauw vestje, bruine laarzen. En een bananenclip in.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vandaag warm. Spijkerbroek, blauw. Framboosrood t-shirt. En als het kouder wordt gaat er weer een grijs-zwart gestreept trui over aan

    Zwarte skinny met daar boven een zwart/wit geblokt shirtje en mijn pukemarock bandje :9~

    Zo'n uuh, gescheurde skinny. (krul)
    en grijze vest.
    :]


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Zwarte skinny, regenboog fake-AllStars, een shirt met een eekhoorn erop en een zwart vest met rode katte oren :]


    Alis volat propriis.

    Ik draag 'n witte broek, met een kort tuniekje met een ruitjesprint van lichtblauw/zilver en wit. :3


    wth.

    Ik draag een zwarte skinny, met een T-shirt met erop Super Gymnast ( Deze maar dan in het wit :3 ) en dan mijn zwarte overzeas trui met kattenoortjes. ;D

    [ bericht aangepast op 24 april 2010 - 16:53 ]


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Een paars zomerjurkje met een zwarte halflange legging


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Urrrhm;
    vandaag dus
    Myn enige strakke zwarte broek
    myn geruite Vans (die ik altyd draag -_-'')
    Myn bruine t-shirt waar niets opstaat, en myn ruitjesmannenhemd xD (waar ik erg veel van hou :3)

    xoxo


    Hellz Yeah, Bitch.