• 'Schnapsie' & 'Het rare meisje met de grote koptelefoons' :Y). Omdat ik altijd nogal apparte kleding aan heb, niet zo mainstream, val ik best wel heel erg op, haha.

    En jullie? Ook een bepaalde bijnaam ofzo :Y)?

    [ bericht aangepast op 18 jan 2010 - 12:18 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Mijn bijnaam is Silver =)
    Ohjah, en Ilse de Korte, naar Ilse DeLange (en aangezien ik nogal klein ben... jah je snapt het wel xD)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat is toch ook gewoon waar oO -kidding-

    Mij noemden ze en tijd bjorn borg, omdat ik altijd mijn randje te zien had [/ja kinderachtig, en ik schaam me ervoor] maar oke Ievs is toch wel mijn bijnaam, mijn naam 'verkort' met een letter meer, en vreselijk verkeerd, het slaat nergens op,

    Klimopje :Y) maar oke, dat kan je ook niet ontkennen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nini. gewoon Nini =]


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    Nini. gewoon Nini =]

    -Kuch- Mini me.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb niet echt een bijnaam. Nooit gehad ook. Ik word wel een Nouk genoemd, of tosti door Amanda, maar daar blijft het ook bij.
    Of ze maken een opmerking over mijn kont, omdat ik vervloekt ben met de van Hout-kont T_T


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nee, ik heb een hekel aan bijnamen, dus ik heb er ook geen voor mezelf. (krul)


    Protège moi de mes désirs.

    Gheheh die heb ik mezelf ook niet gegeven. Mensen vonden dat KirstenSnap, gewoon Schnapsie moest worden, hahah :'D Ik probeerde het nog tegen te gaan maar tevergeefs.


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    Gheheh die heb ik mezelf ook niet gegeven. Mensen vonden dat KirstenSnap, gewoon Schnapsie moest worden, hahah :'D Ik probeerde het nog tegen te gaan maar tevergeefs.

    Ik blijf jou gewoon fijn Sjapperd noemen :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    NenaKerner schreef:
    Gheheh die heb ik mezelf ook niet gegeven. Mensen vonden dat KirstenSnap, gewoon Schnapsie moest worden, hahah :'D Ik probeerde het nog tegen te gaan maar tevergeefs.


    Aahw =(


    Protège moi de mes désirs.

    Ik als; het meisje met de blauwe muts


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    bij mensen die ik niet ken als de gothic
    en verder nini en nico en ik kan nog wel heel lang doorgaan om alle bijnamen die ik ooit gehad heb op te moeten noemen


    Why don't you break my heart

    Volgens mij sta ik nergens bekend om. :') Ik vind mezelf net als ieder ander. Lekker standaard he :3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ze noemen me Emo&Gothic -.-
    Althans, de haters dan. --'


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Uberemo (cool)

    Zo had ik gister een feestje. Ik kwam net binnen, zei een jongen meteen: 'Emo! Geef me m'n zakmes terug!'


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik word altijd gothic genoemd, terwijl ik er heus niet zo erg gothic uitzie. Ik heb gewoon een rare kledingsstijl. En ik word ook altijd dikke genoemd of lesbo. ¬¬
    Maar verder heb ik veel vrienden, en word ik niet gepest ofzo, voordat mensen dat denken. :Y)


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny