• Oké, ik vind dat het hier echt lijkt alsof iedereen Madonne haat ...

    Ik heb eigenlijk we respect voor haar, om op haar leeftijd nog steeds zo'n goede muziek te maken, en nog steeds zoveel optredens te geven. Daarnaast ziet ze er voor haar leeftijd ook nog eens zeer goed uit. Want niet veel 50 jarigen doen haar dat na. Daarbij is ze ook nog eens moeder van twee. Ik denk dat ze dan toch wel een klein beetje respect verdient, want geen van jullie doet haar dat na.

    sorry, maar zo denk ik erover

    Lisa

    'Daarnaast ziet ze er voor haar leeftijd ook nog eens zeer goed uit.'
    Daar ben ik het nou eens mee oneens, dan zie jij haar enkel in videoclips enzo want zo mooi is ze niet meer.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Klopt helemaal en ik vind het ook echt knap dat ze er nu nog zo goed uit ziet.
    Ik zou alleen écht niet willen dat mijn moeder halfnaakt in de rondte zou dansen, ookal zag ze er zo uit. Misschien is dat gewoon typisch iets voor mij, maar dat vind ik gewoon minder aan haar.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ze zingt ook wel goed. Maar ik vind dat het nu wel tijd voor haar word om te stoppen. En eerlijk gezegd vind ik haar liedjes niet echt geweldig, ik vind ze allemaal op elkaar lijken. Maar dat kan aan mij liggen.

    Bravery schreef:
    Klopt helemaal en ik vind het ook echt knap dat ze er nu nog zo goed uit ziet.
    Ik zou alleen écht niet willen dat mijn moeder halfnaakt in de rondte zou dansen, ookal zag ze er zo uit. Misschien is dat gewoon typisch iets voor mij, maar dat vind ik gewoon minder aan haar.

    Ja dat zou ik nu ook niet willen dat men mama nog zo zou staan rondhuppelen xp

    Sorry hoor, maar als ik Lourdes was zou ik me schamen.Ik zou het niet leuk vinden moest mijn 50 jaar oude moeder halfnaakt rond lopen hoor, en ik vind haar er helemaal niet meer goed uitzien voor haar leeftijd.Mijn bomma is er 65 en die lijkt er 45 , Madonna is er 50 en ze lijkt er 60.In haar videoclips en fotoshoots ziet ze er misschien goed uit ja, maar met photoshop kan alles hoor! Maar dit is mijn mening (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb niks tegen haar maar dat ze er goed uit ziet komt door die bergem met make-up. Zoek maar eens een foto waar ze geen make-up draagt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind dat ze zich naar haar leeftijd moet gedragen. Iemand van 50 hoort niet schaars gekleed rond te dansen, buiten haar slaapkamer.
    Maargoed, dat vind ik.


    Save me with your love tonight.

    Je merkt duidelijk dat ze (te) oud is. Oud voor in de muziekwereld, tenminste.
    De kwaliteit van zowel haar muziek als haar uiterlijk daalt, en ik vind het abnormaal dat ze zich als een hoer gedraagt in haar videoclips. Vroeger was ze veel beter. Ze is te oud, maar ze wil nóg meer geld verdienen, alsof ze nog niet genoeg heeft..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik heb niet echt een mening over haar. Wat ze wilt doen doet ze maar :Y)