• dat je voor morgen nog een heel verslag voor Geschiedenis moet maken, over het Jodendom. Ik was het echt gewoon helemaal vergeten ;o

    Hoezeee, dat wordt dus een 1, ik krijg het nooit af _O_

    Wie heeft dat ook wel eens gehad?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ehhh.. het Jodendom is tot aan Christus het enige geloof geweest met maar een god.
    Ze werden vroeger uitgeroeid door de Romeinen omdat ze niet wilde meedoen aan hun feesten, en omdat ze zich niet wilde houden aan de Romeinse verplichtingen.
    Eeeh.. Jezus was ook een jood.
    Eeeeh.. joden zijn altijd al de zondebok geweest.
    Misschien nog wat vertellen over hun rituelen, over de tweede wereld oorlog...
    zoiets?


    Life is hard and then we die

    Hopeless schreef:
    (...)Keppeltjes :Y) En die kunnen ze ook in het dagelijks leven dragen, hoor :p


    Nee, ze hebben tijdens het bidden doosjes met teksten uit de Tora bij hun hoofd en hun verstand, zodat ze wijsheid bij hun hoofd en hart hebben, of zo.


    Save me with your love tonight.

    PUKKELxDING schreef:
    Ehhh.. het Jodendom is tot aan Christus het enige geloof geweest met maar een god.
    Ze werden vroeger uitgeroeid door de Romeinen omdat ze niet wilde meedoen aan hun feesten, en omdat ze zich niet wilde houden aan de Romeinse verplichtingen.
    Eeeh.. Jezus was ook een jood.
    Eeeeh.. joden zijn altijd al de zondebok geweest.
    Misschien nog wat vertellen over hun rituelen, over de tweede wereld oorlog...
    zoiets?

    Ja (:
    Dankjewel!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.