• Ik vind haar echt een geweldige actriese, ik heb bijna al haar films gezien en vroeger haar serie gevolgd. Maar ik vind het jammer dat ze zo'n lange break heeft.

    Weet toevallig iemand of er binnenkort nog een film van haar gaat komen in de bios? Of gewoon dvd?

    x


    You can run but not hide

    Ik vind haar ook cool (: En haar muziek is ook leuk.
    Maar ik heb geen idee, sorry ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    lololol, ik was vroeger fan van haar en ik had al haar CD's _O_
    maar ik heb geen idee, sorry :x


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik vind haar ook héél goed.
    En volgens wikipedia niet

    [ bericht aangepast op 17 jan 2010 - 14:04 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Nou ik heb al heel erg lang niks van haar gehoord dus ik denk niet dat er snel iets gaat komen ;x


    -

    Volgensmij niet.


    Smiling but close to tears.

    Eh ja, in the story of Bonnie and Clyde, en nog twee andere films. =D
    Kijk maar eens op IMDb.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2010 - 14:16 ]

    Dazzled schreef:
    Eh ja, in the story of Bonnie and Clyde, en nog twee andere films. =D
    Kijk maar eens op IMDb.

    IMDb rocks _O_
    on: Ik zou het ook niet weten.


    everything you imagined, and more...

    Ik vind dat ze niet kan acteren en dat haar stem nogal een baby-achtig toontje heeft.

    Maar volgens mij niet, ik heb wel een DVD: Raise your voice.

    Ik ook en ze is ook een geweldige zangeres


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind der wel een leuke actrische -ze speelt altijd van die typische 'Amerikaans school meisje' rollen maar dat past bij der- en der liedjes vond ik vroeger ook super, luister ik nu alleen af en toe nog naar. Ik weet zo niet of ze nog in films uit gaat komen binnenkort. Ik heb wel een aantal dvds waar ze in mee speelt :'DD

    · Material Girls
    · Cheaper by the dozen 1 & 2
    · Raise your voice
    · Lizzy dinges the movie:Y)
    · The perfect man, ofzoiets. Niet meer zeker hoe die ook alweer heet

    Dat was het volgens mij wel :'DD

    Ik weet trouwens wel dat ze binnekort in Gossipgirl speelt. Geen idee voor hoelang en vanaf wanneer, maar volgens mij wel een behoorlijke tijd :Y)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    Ik vind der wel een leuke actrische -ze speelt altijd van die typische 'Amerikaans school meisje' rollen maar dat past bij der- en der liedjes vond ik vroeger ook super, luister ik nu alleen af en toe nog naar. Ik weet zo niet of ze nog in films uit gaat komen binnenkort. Ik heb wel een aantal dvds waar ze in mee speelt :'DD

    · Material Girls
    · Cheaper by the dozen 1 & 2
    · Raise your voice
    · Lizzy dinges the movie:Y)
    · The perfect man, ofzoiets. Niet meer zeker hoe die ook alweer heet

    Dat was het volgens mij wel :'DD

    Ik weet trouwens wel dat ze binnekort in Gossipgirl speelt. Geen idee voor hoelang en vanaf wanneer, maar volgens mij wel een behoorlijke tijd :Y)(krul)


    O, ja klopt in Gossip Girl, had ik ook ergens gelezen in hitkrant volgens mij :'D


    You can run but not hide

    Best jammer,
    ik vind de film Raise your Voice mooi <3


    "Don't look back, you're not going that way."

    eergisteren heb ik nog een 'nieuwe' film zien liggen in de videotheek, vraag me niet de naam van de film want dat weet ik niet meer en hij stond tussen de recente films dus ik veronderstel dat het een recente film is x


    But love's a malady without cure

    Loved her, maar na een tijdje begon haar lieve-meisjes-act me te vervelen. A Cinderella Story is een leuke film, maar Raise Your Voice is één van de slechtste films die ik ooit gezien heb. Het plot zit vol gaten en er zit teveel melodrama in.


    History is not hatred.