• Vind ik echt het mooiste wat er op de wereld bestaat. Misschien komt liefde ook aardig in de buurt, maar wat heb je aan liefde als je geen vrienden meer hebt? Dan kun je ook aan niemand kwijt als je weer een nieuwe vlam hebt, als je voor het eerst gezoend hebt of verder gaat.

    Hmm, ik blijf erbij dat vriendschap gewoon het mooiste in het leven is. Tenzij jullie een héél goed tegenargument kunnen bedenken..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik ben het met je eens ^^


    Dead but delicious

    Ik heb geen tegenargument, ik ben het helemaal met je eens.


    Smiling but close to tears.

    Ik ben het ook met jou eens:Y)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik zou geen tegenargument kunnen bedenken (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Sorry, bij mij staat Liefde op de eerste plaats en dan vriendschap. Het is niet dat ik mijn vrienden minder belangrijk vind, maar Liefde vind ik zelf gewoon veel mooier.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, vriendschap is echt een mooi iets in het leven, maar Familie staat bij mij op de eerste plaats. Gewoon omdat ze echt bij je horen en -in mijn geval- je door en door kennen.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2010 - 14:54 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben het voor de volle 100 % met je eens.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Liefde en genegeheid is het mooiste wat er bestaat want
    -zonder genegenheid(menselijk contact) ga je dood(serieus,ze hebben eens een stel beby's zonder menselijk contact laten leven en die stierven allemaal voor hun 1ste jaar,echt zielig)
    -vriendschap is een vorm van liefde,en de ene liefde kan niet mooier zijn dan de andere.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2010 - 15:00 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind liefde juist het mooiste wat er bestaat. Maar aan liefde heb je niets zonder vrienden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben het zo hard met je eens (:


    Just a simple "I love you" (:

    ik ben het helemaal met je eens! Ik zou me ook echt geen leven zonder mijn vrienden kunnen voorstellen,ze betekenen alles voor me.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Crush schreef:
    Ik heb geen tegenargument, ik ben het helemaal met je eens.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik kan geen tegenargument bedenken, maar toch vind ik liefde ook zeer mooi. (= Maar het kan bij beiden soms ook slecht aflopen. :3


    None but ourselves can free our minds.

    eens (cat)


    -

    Crush schreef:
    Ik heb geen tegenargument, ik ben het helemaal met je eens.