• Omdat ik zin heb verslag te doen van wat ik, Samira(Crush) en Lysanne(BRODIEISKOEL) gisteravond bij Sherlock Holmes zaten te doen. :3
    Voor de film begon, gingen ik en Samira expres naast elkaar zitten om anderen te irriteren. Toen de film begon liet zo'n gast uit de film iets vallen waarna Samira keihard 'Boem' riep. x3 En ik natuurlijk weer keihard moest lachen. We hebben de hele film gepraat over of dat Sherlock Holmes en zijn beste vriend nou gay waren of niet. Ergens halverwege de film zat Samira met d'r voet vast tussen twee stoelen, en ze kon d'r voet er niet uitkrijgen. Én wéér lach ik plat van het lachen. Toen hadden we d'r voet eruit, zat ze tien minuten later weer vast met d'r andere voet. Oja, daarna kwam er zo'n stuk dat Sherlock Holmes en zijn beste vriend op bed zaten en Sherlock moest stotteren x3 En toen moesten wij wéér denken dat die twee homo waren dus riep ik 'Hij's echt homo. Alleen homo's stotteren bij hun beste vriend'. Verder hadden we ook nog besloten dat Lysanne getrouwd was met een zwerver, Tanner, en met Blackwood. en Samira met die beste vriend wiens naam ik niet meer weet. En ik met Sherlock Holmes :Y)

    Omg, wie praat er nog meer door de hele film in de bios, en irriteert daarmee heel veel mensen? :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Chased schreef:
    Haha! Doe ik ook altijd :'P Is zo grappig als je die mensen dan zo ziet kijken van: Wtf?

    whaha, ja. Maar als andere mensen er doorheen praten vind ik het wel irritant ;x


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb een hekel aan mensen die in de bioscoop zitten te lullen en te irriteren terwijl jij die film gewoon wilt zien.


    "Let them eat cake!"

    Als ik naar de kino ga, is het niet om te praten, maar om een film te kijken. En het stoort me echt als een ander de hele tijd zit te praten en giechelen.. Want daar betaal ik namelijk geen 9€ voor. Eerlijk gezegd vind ik het egoistisch als ze dat doen..

    Finished schreef:
    Als ik naar de kino ga, is het niet om te praten, maar om een film te kijken. En het stoort me echt als een ander de hele tijd zit te praten en giechelen.. Want daar betaal ik namelijk geen 9€ voor. Eerlijk gezegd vind ik het egoistisch als ze dat doen..


    Ja oke, maar wij zaten helemaal vooraan, en niemand kon ons horen, volgensmij.


    Smiling but close to tears.

    daar had ik zo'n hekel aan bij POTC 4, een paar meisjes die achter ons zaten zaten de hele tijd te gillen als Orlando in beeld kwam >.<
    Sherlock holmes was trouwens wel echt een hele leuke film!! xD, hij is wel een beetje meer tot een actiefiguur gemaakt dan de normale Sherlock holmes, die heel beleefd en netjes is, maar ik vond de film wel heel erg grappig :D


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    Marihuana schreef:
    Verder hadden we ook nog besloten dat Lysanne getrouwd was met een zwerver, Tanner, en met Blackwood. en Samira met die beste vriend wiens naam ik niet meer weet. En ik met Sherlock Holmes :Y)

    Robert Downey Jr. is al van mij C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Beastie schreef:
    (...)
    Robert Downey Jr. is al van mij C:

    Apfoe écht niet. Jij hebt Johnny Depp al!
    DOWNEY JR. IS MINE! You can have Downey senior x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Apfoe écht niet. Jij hebt Johnny Depp al!
    DOWNEY JR. IS MINE! You can have Downey senior x3
    Ze zijn beide van mij, MWUAHAHA. Want... ehh... ik had dat al besloten toen Iron-Man uit was. *evil laugh*


    I live for the applause, you will die for it.

    Beastie schreef:
    (...)Ze zijn beide van mij, MWUAHAHA. Want... ehh... ik had dat al besloten toen Iron-Man uit was. *evil laugh*

    TSS (cat)
    maar als jij hem ook hebt, dan ben ik manloos. (huil) Dus geef hem maar gewoon aan mij. :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    TSS (cat)
    maar als jij hem ook hebt, dan ben ik manloos. (huil) Dus geef hem maar gewoon aan mij. :9~


    Jij hebt Cody Linley, en die gast van Zeke&Luther.
    En ik heb, Logan Lerman en David Lambert. :9~
    En Sem heeft, Johnny Depp en Robert Downey Jr. :Y)


    Smiling but close to tears.

    Marihuana schreef:
    (...)
    TSS (cat)
    maar als jij hem ook hebt, dan ben ik manloos. (huil) Dus geef hem maar gewoon aan mij. :9~
    Omdat ik zo aardig ben mag jij hem hebben C:
    Ik hou het bij Johnny Depp C: Oh en sinds kort ook Adam Gontier.
    :9~


    I live for the applause, you will die for it.

    Crush schreef:
    (...)

    Jij hebt Cody Linley, en die gast van Zeke&Luther.
    En ik heb, Logan Lerman en David Lambert. :9~
    En Sem heeft, Johnny Depp en Robert Downey Jr. :Y)

    Sam! Verrader, ga lekker terug in je mcdonaldsding vastzitten (cat)
    Maar okeeee, ik heb Cody en Hutch al :Y)
    EN JEEY. IK HEB NU OOK ROBERT DOWNEY JR. :9~

    [ bericht aangepast op 6 feb 2010 - 19:28 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Beastie schreef:
    (...)Omdat ik zo aardig ben mag jij hem hebben C:
    Ik hou het bij Johnny Depp C: Oh en sinds kort ook Adam Gontier.
    :9~

    Dat vind ik zeer lief van je :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dazzled schreef:
    Ik vind dat altijd fucking irritant als iemand door een film zit te praten. Als je wilt praten, ga dan niet naar de cinema.
    Dus ik praat zelf ook nooit door een film.

    Idd, wacht maar tot jij een film ziet en de mensen zitten er door te praten. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Rolemodel schreef:
    (...)
    Idd, wacht maar tot jij een film ziet en de mensen zitten er door te praten. (:

    Oh dat vind ik niet erg hoor. Dan ga ik meestal gewoon mee praten x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3