• Ja sinds ehm 2 maand ofzo gaat serieus ALLES fout. Ik dacht dat ik een vriendin had die een beetje was wat ik zocht, doet ze fucking irritant en lult ze dat ze een trauma aan mij heef, en dat ook nog achter mijn rug om. Daarbij staat ons huis te koop en willen mijn ouders naar een kut dorp verhuizen waar alleen maar vage mensjes wonen die ik niet mag en van die arrogante kutwijven enzo. Dan gaan mensen ook nog zeiken op quizlet hier over van alles en nog wat. Vervolgens heb ik vanmiddag knallende ruzie gehad met mijn moeder en krijg ik nu nog maar de helft kleedgeld van wat ik normaal krijg en dat gaat nog wel een tijdje zo door totad mijn tanden weer normaal staan met mijn beugel en logopedie. En zo zijn er trouwens nog wel meer dingen.
    Waarom komt alles zo in een keer? Waarom bij mij? Sorry als ik jullie verveel ofzo maar ik moest het even kwijt. Geen kut reacties aub want ik kan er even niet tegen nu, iig bedankt voor het lezen.


    when words fail, music speaks.

    ik weet niet hoe het komt,
    maar sterkte =3

    Ik vind het ontzettend rottig dat alles ineens tegelijk komt bij je. En dat spijt me ook voor je als ik dat alles lees. *knuffel* Ik kan je niet zeggen waarom alles ineens tegelijk komt en waarom uitgerekend bij jou? Dingen gebeuren omdat je er iets van moet leren en er een sterker persoon uit moet worden. Leuk is anders, maar ik weet zeker dat je er wel doorheen komt.

    Na regen schijnt altijd de zon weer.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2010 - 23:10 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Liefje, als je wil praten ben ik er voor je. Maar meid het komt vast allemaal weer goed. Sterkte, ik hou van jou <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het lijkt nu allemaal erger dan het werkelijk, maar dat komt omdat je er helemaal doorheen zit denk ik. Je problemen zijn echt klote en al helemaal dat je minder kleedgeld krijgt omdat je tanden niet goed staat. Dat is niet eens een goede reden om je kleedgeld in te houden.

    Hoop dat alles snel weer beter gaat! x


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Omdat je een puber bent lijkt alles veel erger dan het lijkt. Ik zeg: chillax, het komt goed. Neem een kopje thee en bedenk eens hoe mooi het leven soms wel niet kan zijn.


    Life is hard and then we die

    Aaah lieverd, ik vind het zo erg voor je. En niet omdat het allemaal tegelijkertijd komt, het zal er gewoon niet moeten komen. Maar ik ben er voor je, wanneer je wilt praten hé, remember that. En houw je voor de rest sterk, het zal wel weer goed komen hoor<3!

    Bedenk je; na de regen schijnt de zon. Ik had ook eens dat alles bij mekaar viel: examens, enorme schulden doordat de alimentatie van m'n pa ineens wegviel, het einde van een relatie. Nee, zoiets is niet grappig.
    But I'm still standing, and so will you :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dankjulliewel allemaal<3.


    when words fail, music speaks.

    Sterkte lieverd (flower) en je weet dat al er iets is, je altijd bij me terecht kunt <3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3