• Ik, Paul en Wessel hebben vanavond écht een levenlooste ooit gedaan. Nadat we klaar werken met werken, zijn we eerst nog een half uur in de kantine gaan zitten. Vervolgens zijn we naar een flat gegaan om vervolgens met de trap helemaal naar boven te lopen en daar zijn we gaan 'klootzakken'. Voor de mensen die dat niet kennen: Een kaartspel. Maar toen gooide ik prongelijk bier om, dus toen zijn we een verdieping lager gegaan. Nouja, even later gingen we wéér een verdieping lager om vervolgens met de lift weer naar boven te gaan. Naha, levenloos.

    Edit: Ohja, paul moest ook nog pissen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2010 - 23:00 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Haha, ik snap maar de helft, maar het zal wel leuk zijn geweest (;


    Home is now behind you. The world is ahead!

    hahah :'DD
    sukkeltje (krul)

    Sid schreef:
    Haha, ik snap maar de helft, maar het zal wel leuk zijn geweest (;

    Welke helft snap je niet?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Welke helft snap je niet?


    Waar zat je dan op de verdieping als bier omgooien een probleem is?
    In de gang?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    (...)

    Waar zat je dan op de verdieping als bier omgooien een probleem is?
    In de gang?

    In de hal ja.

    We wilden eerst naar een kroeg gaan, maar we hadden geen van allen geld dus dat schiet niet zo op..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)
    In de hal ja.

    We wilden eerst naar een kroeg gaan, maar we hadden geen van allen geld dus dat schiet niet zo op..


    Haha, meestal niet, inderdaad ;o
    En dan lopen jullie gewoon een flat in? :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    (...)

    Haha, meestal niet, inderdaad ;o
    En dan lopen jullie gewoon een flat in? :')


    Ja, het sneeuwde.. Dus het is te koud om door de stad heen te huppelen, ghihi. En ik denk ook niet dat onze ouders er blij mee waren als we bij hen gaan zitten, aangezien we niet in dezelfde stad wonen..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Hahaha ;D

    Onderbroek schreef:
    (...)

    Ja, het sneeuwde.. Dus het is te koud om door de stad heen te huppelen, ghihi. En ik denk ook niet dat onze ouders er blij mee waren als we bij hen gaan zitten, aangezien we niet in dezelfde stad wonen..


    Haha, okay dan ;o
    Het klinkt in elk geval wel chill om te doen :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    (...)

    Haha, okay dan ;o
    Het klinkt in elk geval wel chill om te doen :')


    Dat was het ook, moet je maar een keer uitproberen. Maar dan wel bij een flat waar voornamelijk studenten wonen, anders gaan ze de politie bellen. Wij zijn hem op een gegeven moment ook snel gepeerd want er was een vrouw met een avondhumeur.. Nou, dat wil je niet weten.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Hahah klinkt wel heer erg gezellig allemaal :Y)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Hmm.. woonde een van jullie in die flat? Zo nee zou ik dat niet meer doen als ik jou was. Ik heb er ook echt een hekel aan als er mensen in ons trapportaal gaan zitten te rotzooien. En het is ook echt niet leuk als andere mensen jouw flat gaan zitten te vervuilen. Je hebt er waarschijnlijk geen idee van hoe erg het soms kan stinken in een trapportaal, echt een ramp is dat.
    Anyways, vat dit niet te persoonlijk op hoor. Ik moest mijn algemene frustraties even kwijt ='D


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hmm.. woonde een van jullie in die flat? Zo nee zou ik dat niet meer doen als ik jou was. Ik heb er ook echt een hekel aan als er mensen in ons trapportaal gaan zitten te rotzooien. En het is ook echt niet leuk als andere mensen jouw flat gaan zitten te vervuilen. Je hebt er waarschijnlijk geen idee van hoe erg het soms kan stinken in een trapportaal, echt een ramp is dat.
    Anyways, vat dit niet te persoonlijk op hoor. Ik moest mijn algemene frustraties even kwijt ='D


    Nee, maar toen die vrouw vroeg of we weg wilden gaan zijn we hem ook maar gepeerd. Een andere man had ontzettend de slappe lach en weer een andere vroeg of die ook een peuk mocht..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.