• Je bent gewaarschuwd, zie titel.
    Maar echt, verdomme.
    Ik kan voor de zoveelste keer weer afstand gaan doen van iemand die ik net als vanzelfsprekend in m'n leven ben gaan zien.
    Ik sta op het punt om 2 niveaus te zakken voor school, aan de ene kant omdat ik te veel chaos aan m'n kop heb (M'n zus woont nu al een half jaar bij ons met haar 2 kinderen van 10 maanden en 2 jaar. En het huis was al zo klein) en aan de andere kant slaat de conclusie van mijn mentor helemaal nergens op.
    Mijn hele uitzicht wordt geblokkeerd door een huge 'te koop' bord dat ze weer per sé op mijn raam moesten plakken, ja een hele verhuizing straks kan er ook nog wel bij
    En alsof dat nog niet erg genoeg is loop ik al 3 dagen met een voor schutte wond op m'n lip wat de oorzaak is van m'n nieuwe bijnaam, 'herpes'
    Ok om dat laatste kan ik nog wel lachen maar om de rest.. Damn, mijn zelfmedelijden-meter staat bijna op 'emo'.
    Maar het lucht wel op.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2010 - 20:50 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    sterkte meid.

    Poppy schreef:
    sterkte meid.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Als je nog meer te zeiken of te schelden hebt, kun je me altijd een pb'tje sturen.
    Ik weet hoe het is als je je wilt uiten, maar eigenlijk niet weet hoe en bij wie.

    Sterkte <3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    :C
    *Aait over hoofd*
    Alles komt wel goed hoor C:
    Sterkte.


    I live for the applause, you will die for it.

    ah, das niet leuk =[
    sterkte!

    Sterkte!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Thanks y'all (flower)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat is kut Ö
    Sterkte (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Decoy schreef:
    Sterkte!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.