• Op lookbook stond er zoiets van twitter en ik drukte daar dus open toen waws ik via twitter op lookbook aangemeld maar nu als ik een foto wil plaatsen staat er op dat ik me moet registreren...Raar


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Jah, dat kan ik ook met Tumblr. Je kan dan wel reacties posten op looks, maar geen hartjes geven enzo, want je bent geen echt lid (;


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik heb geen idee wat 'Lookbook' is ;x


    Just a simple "I love you" (:

    Wat is lookbook?

    [ bericht aangepast op 16 jan 2010 - 20:29 ]


    I need you like a heart needs a beat

    me don't have lookbook. x'D
    ik kan je dus niet helpen =3

    Sid schreef:
    Jah, dat kan ik ook met Tumblr. Je kan dan wel reacties posten op looks, maar geen hartjes geven enzo, want je bent geen echt lid (;
    Aah zo jammer


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Uhu, had ik eerst ook, ik heb me gewoon afgemeld en terug aangemeld. :3


    All was well.

    Whipple schreef:
    me don't have lookbook. x'D
    ik kan je dus niet helpen =3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Je kan daarmee alleen looks hypen en commentaar geven je kan alleen foto's posten als je ene account op de site zelf hebt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heb je die invite code wel ingevuld?


    All was well.

    Kingdom schreef:
    Heb je die invite code wel ingevuld?
    Ik heb er geen gekregen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ItsYouAndMe schreef:
    (...)Ik heb er geen gekregen

    Dan kan je niet op de site. Via je twitter, facebook of Tumblr kan je foto's hypen en reacties zetten. En geen foto's posten daarvoor moet je een account hebben op de site zelf en daarvoor moet je je aanmelden en toegelaten worden of voor worden uitgenodigd!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Dan kan je niet op de site. Via je twitter, facebook of Tumblr kan je foto's hypen en reacties zetten. En geen foto's posten daarvoor moet je een account hebben op de site zelf en daarvoor moet je je aanmelden en toegelaten worden of voor worden uitgenodigd!
    Nu ben ik al wat slimmer geworden


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ItsYouAndMe schreef:
    (...)Nu ben ik al wat slimmer geworden
    (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.