• hoe mijn auditie vandaag ging ;D
    Haha, sorry als jullie hier gek van worden.(krul)
    Nou, ik zou dus eerst auditie gaan doen voor Footloose, maar omdat we de rechten van de teksten niet kregen, omdat hij nu in het theater speelt, doen we nu een andere. 'Heks' Misschien als jullie de film 'Ten Things I Hate About You' kennen, weet je ook meteen waarover de musical gaat. (krul) In deze film Spelen Heath Ledger, Julia Stiles.. etc.
    Oké, mijn auditie. Nou, eerst moesten we een dans leren op Bad van Micheal Jackson. Dansen is mijn sterkste kant dus dat ging wel lekker.
    Daarna werden we ingedeeld in een groep (ik zat met twee anderen) en kregen we een rol toegewezen en een tekst. Dat moesten we voorbereiden. Het was een scène uit de film zelf, en ik was die rare vader die tegen uitgaan is en zo. (Als je de film kent, snap je wel wat ik bedoel.) Nou, daar hadden we een uur voor om te oefenen, en toen daarna moesten we wachten tot je werd geroepen. In de auditie zaal ging je met je groepje eerst het stuk doen, en daarna moest je elk je nummer zingen. Ik had I would stay van Krezip. Het was alleen zó kut, want precies vandaag ben ik verkouden en heb ik keelpijn en was ik schoor. Ja, dat is dus niet leuk. Maar oké, thee met honing en allemaal Fisherman's Friends nemen helpen wel.(krul) Dus ik zo zingen, en nadat ik klaar was zei de zangdocente: 'Dat was goed hoor,' en dat zei ze heel aardig en zo en tegen de rest van het groepje van mij zei ze dat niet dus dat vond ik stiekem heel leuk :3
    Nou, dat was het dus. Pfoe hé, ik was doodop aan het eind. Ik kwam half 5 thuis, en ik was daar om 11 uur in de ochtend. Dus ik heb daar gewoon 5 uur gezeten, haha. Eerst had ik namelijk ook gewoon les van 11 uur tot half 1.
    Pfoe, en nu ben ik kapot.

    -was trouwens best wel lang dit stuk-

    [ bericht aangepast op 16 jan 2010 - 19:01 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Geesz schreef:
    Ik hoop voor je dat je de rol krijgt die je graag wilt :'D

    I totally agree with that. =)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Cassidy schreef:
    Ik hoop voor je dat je door bent, echt (:


    Just a simple "I love you" (:

    Cacharel schreef:
    Haha, ik hoop voor je dat je een rol krijgt!