• Doen jullie aan tekenen?
    Zoja, wat tekenen jullie dan?
    Dat vraag ik me stiekem af. :Y)

    Ik teken Grafitti, en karakters uit spelletjes. x3.


    Smiling but close to tears.

    ik teken na, dus niet over, maar na tekenen,
    ik kan geen beelden maken in mijn hoofd en dat dan tekenen, maar van plaatjes enzo.. die kan ik precies na-tekenen


    I live in myn own Cinderella story .

    Graffiti letters idd, Chinese karakters :3 de 4 of 5 die ik kan x], mislukte manga/anime probeersels, lolly's en ballonnen met gezichtjes x]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik teken vaak Graffiti :'3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Van alles wat ='3 Maar ik vind dat ik lelijk teken x-x

    [ bericht aangepast op 16 jan 2010 - 14:35 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik teken vanalles


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik kan zelf niet echt tekenen,
    Maar ik doe het wel graag ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    Krabbelen vooral :'D Ik hem zo'n onderlegger bladeren en die staan vol doodles :3 Sommige zijn wel mooi. De meeste niet ;'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik teken niet heel erg veel. Vroeger was dat anders, maar ach. Ik teken manga, en echte personen. En anders krabbel ik wat dingen neer in mijn schriften. x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    ik teken,
    eigelijk vanalles.
    Hartjes, strips, figuurtjes, grafitti. :Y)

    Eigenlijk teken ik vanalles Ö..
    als het maar leuk is. :nerdface:


    Beautiful people, are people who smile.

    Ik teken af en toe.Voor school of voor me zelf. Meestal teken ik kaften van boeken na.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik teken vooral jurken, meisjes, flora, frutsels, eigen stripfiguren, verschillende ogen, hartjes, Manga & van alles en nogwat.


    we've only said goodbye with words

    Ik.
    Staat in FB.
    Teken meestal iets waar ik fan van ben. Zoals favo karakters uit films of games. Of enge dingen C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Shambhala schreef:
    Ik.
    Staat in FB.
    Teken meestal iets waar ik fan van ben. Zoals favo karakters uit films of games. Of enge dingen C:


    Ja. Jouw tekeningen zijn ominmooi. :Y)


    Smiling but close to tears.

    ik teken alleeen op school ;S

    en als ik thuis wil tekenen dan weet ik meestal niet eens wát ik moet tekenen! :P


    Crazy girl...