• Okee ik ben zo Off-Topic en vele leven met mij mee dus ga ik heel stom weg een Off-Topic clubje maken. :'DD Heel raar idee maar wil je lid worden zet je naam in een reactie. Owja het is niet de bedoeling dat we quizlet gaan spammen maar gwn praten enzo. -_-(baby)

Wat ik hiermee berijken wil weet ik niet maar ach,
    -_-(nerd)

LEDEN;;

Baas;;Billneukerx3 Onderbaas;;AnneliBeest Leden;;xNIJNTJE, KimLikeRawr, Gusti4ever, Imperd, youletmeROCK, CuteBitch, TomKLoverssX, Bustedx, GeesDynamite, VIP, xRwaydaxTHx, ankeCORE, TomXMineDrug,

I do not hook up.

ik ben lid maar het spammen kunne we vergeten --' ppff ik moest weer degene zijn da een waarschuwing kreeg ik maak 1SPAMTOPIC MAAR 1TJE jullie zoveel en wie pakken ze? tomfreakske --'

Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

Hoi -_-

I do not hook up.

Hoi -_-

I do not hook up.

Omg, dit vind ik dus écht zó'n zielig zooitje he? XD! Een club aanmaken voor spammers? =,= wat zwak. en sowieso, een eigenaar van een spamclub die pás spamt? AHAHAHAAH! Sorry, maar ik blijf neutraal, ik hoef me niet in die groepjes te mengen, ookal sta ik bekent om mijn spamkunsten.

Omg, dit vind ik dus écht zó'n zielig zooitje he? XD! Een club aanmaken voor spammers? =,= wat zwak. en sowieso, een eigenaar van een spamclub die pás spamt? AHAHAHAAH! Sorry, maar ik blijf neutraal, ik hoef me niet in die groepjes te mengen, ookal sta ik bekent om mijn spamkunsten.

Uhm. Als je ff de uitleg leest staat erbij dat we niet gaan spammen maar gewoon praten;)

Love is in the air'<3

HALLO xD

(...)

Uhm. Als je ff de uitleg leest staat erbij dat we niet gaan spammen maar gewoon praten;)
    Nou en, ik zeg toch dat ik tegen die groepjes ben, en al sowieso tegen mensen die die groepjes maken... Netalsof je in een groepje zou moeten zitten om te spammen.

ik ben lid maar het spammen kunne we vergeten --' ppff ik moest weer degene zijn da een waarschuwing kreeg ik maak 1SPAMTOPIC MAAR 1TJE jullie zoveel en wie pakken ze? tomfreakske --'
    Heb je een waarschuwing gekregen.? omdat je spamt .? Ojee. mag je dat ookal niet meer doen. Ik heb al een waarschuwing gehad omdat ik reclame maakte. Ö

It even took me by surprise

(...)Nou en, ik zeg toch dat ik tegen die groepjes ben, en al sowieso tegen mensen die die groepjes maken... Netalsof je in een groepje zou moeten zitten om te spammen.

naja, Er zullen wel mensjes zijn die dit dom vinden maar wij vinden het wel grappig x'D.

Love is in the air'<3

(...) Heb je een waarschuwing gekregen.? omdat je spamt .? Ojee. mag je dat ookal niet meer doen. Ik heb al een waarschuwing gehad omdat ik reclame maakte. Ö
    ik al 2 xD enja een spamwaarschuwing ook ga jij mss ook krijgen ze gaan alle topics af,zettn er een slot op en je krijgt een waarschuwing --' oh manmaar ik heb een goe d voorstel gedaan(A)

(...)

naja, Er zullen wel mensjes zijn die dit dom vinden maar wij vinden het wel grappig x'D.
    Ik vind groepjes laag, en vooral mensen die dénken dat ze spammen, en dan een eigenaar hebben die zelf nog geeneens 2dagen spamt? Grappig gewoon/

(...) ik al 2 xD enja een spamwaarschuwing ook ga jij mss ook krijgen ze gaan alle topics af,zettn er een slot op en je krijgt een waarschuwing --' oh manmaar ik heb een goe d voorstel gedaan(A)

Wat als je er meerder krijgt?

Love is in the air'<3

(...) ik al 2 xD enja een spamwaarschuwing ook ga jij mss ook krijgen ze gaan alle topics af,zettn er een slot op en je krijgt een waarschuwing --' oh manmaar ik heb een goe d voorstel gedaan(A)

Tell me trouwens ik sluit dit topic het is saai en het is nogmaals geen spam topic maar een off-topic
    -_-

I do not hook up.

(...)

Wat als je er meerder krijgt?

ow dan word je gestraft mg tis hier net een gevang --' srry moest effe

(...)
    Tell me trouwens ik sluit dit topic het is saai en het is nogmaals geen spam topic maar een off-topic
    -_-
    heb een voorstel gdn aan Bomm om iets apart aan te maken BUITEn het forum= spams

zo hebben de spamhaters er geen last van nu nog wachten op antw(A)

ma tgaat ni door--'