• Okee ik ben zo Off-Topic en vele leven met mij mee dus ga ik heel stom weg een Off-Topic clubje maken. :'DD Heel raar idee maar wil je lid worden zet je naam in een reactie. Owja het is niet de bedoeling dat we quizlet gaan spammen maar gwn praten enzo. -_-(baby)

    Wat ik hiermee berijken wil weet ik niet maar ach,
    -_-(nerd)

    LEDEN;;

    Baas;;Billneukerx3 Onderbaas;;AnneliBeest Leden;;xNIJNTJE, KimLikeRawr, Gusti4ever, Imperd, youletmeROCK, CuteBitch, TomKLoverssX, Bustedx, GeesDynamite, VIP, xRwaydaxTHx, ankeCORE, TomXMineDrug,


    I do not hook up.

    Mijn ouders zouden fier op mij zijn dat ik onderbaas ben! xD


    xD Oooo jah was waar ook ikke ook naar de zoo willen ! Aapjes kijken (H) Ik(H)Aapjees (cat)


    I do not hook up.

    (...)

    xD Oooo jah was waar ook ikke ook naar de zoo willen ! Aapjes kijken (H) Ik(H)Aapjees (cat)

    Waha en vergeet de sexy gestreepte luipaarden niet! xD Heb je trouwens ook op men profiel gezet je moet maar eens kijken!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    (...)
    Waha en vergeet de sexy gestreepte luipaarden niet! xD Heb je trouwens ook op men profiel gezet je moet maar eens kijken!

    Oo zal ik zeker doen en die luipaarden zeker sexi hexi [/jemig leuk woord he sexu hexi :'DD] En die luipaarden (H) Like that <3


    I do not hook up.

    Wow op je profiel zo mooi! Ik ga je ook even op me profiel zetten!(H)


    I do not hook up.

    Iiik wiill!!

    x

    Okee (cool)


    I do not hook up.

    Okee (cool)

    Ik vind dat je hartje gelukt is !


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ^^ Ik vind hem mooi misvormt (A)


    I do not hook up.

    Meer leden?


    I do not hook up.

    ik wil meedoen!!


    it's ok to be gay!

    ok!


    I do not hook up.

    Jeuj, niet erg spraakzaam he? x'D

    Uhu :P Ben met te veel tegelijk bezig :P


    I do not hook up.

    me wil meetoen ='D

    Ikke meeeedoen. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'