• Een vriend van mijn broer blijkt zijn vriendin zwanger te hebben gemaakt. Hij is pas 18, drinkt redelijk veel, heeft een lage opleiding gehad en heeft een slecht betaalde baan.

    Hij heeft zijn leven verpest.


    everything, in time

    Genius schreef:
    Niet alleen zijn leven, ook het leven van zijn kindje :X


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Geen leven ofzo?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ItsYouAndMe schreef:
    Geen leven ofzo?


    Wie ik?
    Of die vriend?x']
    Gha, ik denk het wel hoor.
    @ikweetnietmeerwie,
    ik zeg toch ook niet dat hij geen goede papa zou zijn? Ik zeg alleen dat hij het nog moeilijk gaat krijgen.


    everything, in time

    ik vind het raar dat jullie nu doen alsof zijn leven voorbij is.
    Ze hebben toch zeker hulp van hun ouders of niet dan.
    en ja ze gaan het zwaar hebben, maar als ze samen goed voor het baby'tje zorgen en voor elkaar lukt het wel (nu ken ik ze niet maar dat is meestal wel zo)


    To The Stars Through Adversity

    Dat is kut..
    Hoop dat die jongen zijn leven verbeterd.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Misschien is dit wel het teken om zijn leven te beteren
    Het is zeker niet te laat.
    Hij kan stoppen met drinken en naast zijn baan nog en internet opleiding doen om hoger op te komen en wel een goede betaalde baan te krijgen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Misschien is dit wel het teken om zijn leven te beteren
    Het is zeker niet te laat.
    Hij kan stoppen met drinken en naast zijn baan nog en internet opleiding doen om hoger op te komen en wel een goede betaalde baan te krijgen.


    Dat is altijd handig.
    Misschien kost het wat meer.
    Maar zo kan hij wel een betere baan krijgen en het kindje onderhouden.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Cakje schreef:
    (...)

    Dat is altijd handig.
    Misschien kost het wat meer.
    Maar zo kan hij wel een betere baan krijgen en het kindje onderhouden.

    Precies:Y)
    En misschien kunnen ze aan de ouders een financiële bijdrage voor de opleiding vragen die ze later terug gaan betalen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    Precies:Y)
    En misschien kunnen ze aan de ouders een financiële bijdrage voor de opleiding vragen die ze later terug gaan betalen.


    Ja, en zo kan hij dan toch een betere baan krijgen ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    I just hope he doesn't walk out on her...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    xTWINNIES schreef:
    Weet je, het heeft niet altijd te maken, met het feit, dat hij geen condoom gebruikte, en zijn de pil niet. Er is altijd kans, dat ze zwanger raakt, hoewel ze klein is. En, de opleiding en een slecht betaalde baan, heeft ook niks te maken, met het feit dat hij geen goede papa zou zijn. Alleen dat hij drinkt, is een minpunt. Een groot, maar het is er wel maar 1.
    Inderdaad, dat was ik ook al aan het denken. Een condoom kan ook scheuren zonder dat ze het weten. En Marleen, iemand hoeft niet zijn leven te verkloten als ze ouders worden. Er bestaat iets als adoptie, en ook al houdt ze het kindje, ze kunnen best een goede toekomst opbouwen. (: Misschien dat ze nog wel gelukkiger worden dan iemand die een pérfecte baan met een hoog inkomen heeft. En ik denk dat jij mij ook wel snapt, stel dat het kind twee rijke ouders krijgt, maar geen aandacht? Dan toch liever jeugdige ouders die blij met mij zijn. ;)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2010 - 13:32 ]

    Whipple schreef:
    dat is nogal zwaar kut =x


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    dat is zwaar kut voor dat meisje! ik bedoel ben ook 18 , ik zou nu echt niet willen zwanger worden!!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind niet dat hij zijn leven verpest heeft. Iedereen verdient een tweede kans en als mensen om hem heen hem helpen komt hij er ook bovenop. Een kind krijgen is niet je leven verpesten, dat is enkel een andere weg inslaan en andere opties openstellen.

    Ik ken genoeg mensen die op hun 18/19e zwanger raakte of ouder werden. Zij hebben er allemaal het beste van gemaakt, hebben ontzettend veel geleerd en zijn stuk voor stuk ontzettend lieve papa's en mama's. Ik denk dat als die vriend van je broer, de juiste hulp en steun van zijn familie en naaste krijgt dat hij dat ook prima gaat redden!(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Erg, hopelijk blijf hij bij haar


    Queen of Hell is my name