• Ik zit dus naar het nieuws te kijken, en daar zie ik dus zo'n bericht over Avatar, die 3D versie. Er word dus gezegd dat door die 3D er mensen hoofdpijn en zelfmoordneigingen. Dat vind ik raar.

    Dus iemand die de 3D versie van Avatar heeft gezien, en daardoor zelfmoordneigingen heeft gekregen? :'D

    ~Bron: Editie NL

    Maar toch, als je denkt hoe mooi het in Pandora is en hoe grijs we het van onze wereld hebben gemaakt..


    I live for the applause, you will die for it.

    NenaKerner schreef:
    Heb hem gezien en nee, dat is bullshit -voor mij dan :Y), geen idee hoe anderen erop reageerde- Maar het gaat niet alleen om het enkele 3D effect maar vooral om het feit dat mensen zo obsessed met de film raken -word de nieuwe hype ala twilight- omdat het er helemaal sjiek en net echt uit ziet door dat 3D gebeuren en dan komen ze er uiteindelijk achter dat de planeet Pandora niet bestaat en dán krijgen mensen zelfmoordnijgingen.

    Kan aan mij liggen maar ik vind het behoorlijk ver gezocht. :Y)(krul)


    idd.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik ben hem met mijn zus gaan zien in de normale versie en ze raadde de 3D versie af, omdat ze er hoofdpijn van kreeg. :'D

    Maar zelfmoordneigingen? kom op? :l


    Let the Night embrace you

    Ik heb hem ook gezien :D
    en nee ik heb geen zelfmoordneigingen ofzo :P

    Ik vind het een super film
    zal wel onzin zijn !

    volgens mij is het niet het hele 3D-gebeuren, maar de film in het algemeen... Ik bedoel, het gaat over een hele andere wereld waar de mensen echt heel slecht neer worden gezet, en ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat als je ziet over iemand die dat stomme menselijke leven achter zich kan laten en in vrede kan leven in een hele andere wereld, dat je daar wel door ontroert door kan worden (en als je er gevoelig voor bent zelfs depressief xD)


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    Wtd, ik heb hem in d3 geken, omg dit vind ik echt van dat domme shit nieuws he, dat geloof je toch niet.


    You can run but not hide

    Beastie schreef:
    HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH.


    None but ourselves can free our minds.

    Ja, ik wilde ook dood. :]


    blame the bully.

    Ik denk dat ze meer het 3D gebeuren dan de film bedoelen.

    3D wordt steeds realistischer, zo erg zelfs, dat experts er bang voor zijn dat sommige mensen het verschil niet meer kunnen zien. Stel je gaat naar een griezelfilm in 3D en blijft zó in die film zitten dat je helemaal uitflipt.

    't was laatst nog op discovery channel (nerd)


    BAM!

    RandomRhythm schreef:
    Ik denk dat ze meer het 3D gebeuren dan de film bedoelen.

    3D wordt steeds realistischer, zo erg zelfs, dat experts er bang voor zijn dat sommige mensen het verschil niet meer kunnen zien. Stel je gaat naar een griezelfilm in 3D en blijft zó in die film zitten dat je helemaal uitflipt.

    't was laatst nog op discovery channel (nerd)
    Ieuw, ja daar kan ik me iets bij voorstellen. Je zou Final Destination maar in 3D gezien hebben ofzo -sick D:-


    Wie du mir, so ich dir.

    Wat een complete bullshit HAHAHAHA
    Dat is wel overdreven, m'n vriendin had tijdens die film ook last van hoofdpijn en werd wat chagerijnig. Zelf geen last van XD


    When you can live forever, what do you live for?

    belachelijk, dan zou ik nu opeens zelfmoord neigingen moeten hebben? bullshit

    Yeah right. Ik heb hem gezien in 3D en ik leef nog steeds.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb hem gezien in 3D,
    en ik leef nog!
    Wat een onzin, zeg!
    Die film was zo, ongelofelijk, gaaf.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2010 - 20:48 ]


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.