• Ik zit dus naar het nieuws te kijken, en daar zie ik dus zo'n bericht over Avatar, die 3D versie. Er word dus gezegd dat door die 3D er mensen hoofdpijn en zelfmoordneigingen. Dat vind ik raar.

    Dus iemand die de 3D versie van Avatar heeft gezien, en daardoor zelfmoordneigingen heeft gekregen? :'D

    ~Bron: Editie NL

    HAHAHAHAHAHAHAA. x'3


    Smiling but close to tears.

    NenaKerner schreef:
    Heb hem gezien en nee, dat is bullshit -voor mij dan :Y), geen idee hoe anderen erop reageerde- Maar het gaat niet alleen om het enkele 3D effect maar vooral om het feit dat mensen zo obsessed met de film raken -word de nieuwe hype ala twilight- omdat het er helemaal sjiek en net echt uit ziet door dat 3D gebeuren en dan komen ze er uiteindelijk achter dat de planeet Pandora niet bestaat en dán krijgen mensen zelfmoordnijgingen.

    Kan aan mij liggen maar ik vind het behoorlijk ver gezocht. :Y)(krul)


    Ik vind het niet vergezocht, het klinkt eigenlijk wel logisch :'D

    hahahahahahaahx3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Fragile schreef:
    (...)

    Ik vind het niet vergezocht, het klinkt eigenlijk wel logisch :'D
    Hmm ja en nee. Ik weet niet. Ze snappen toch wel dat een animatiefilm niet het echte leven is? :\.


    Wie du mir, so ich dir.

    Hmm.. dat gaat wel een beetje ver. Ik kreeg wel frustraties, omdat het zo goed aangaf hoe superieur de mens zichzelf zag en ziet.. Elk ander wezen zou niets zijn in vergelijking met de mens. Echt bah.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hmm.. dat gaat wel een beetje ver. Ik kreeg wel frustraties, omdat het zo goed aangaf hoe superieur de mens zichzelf zag en ziet.. Elk ander wezen zou niets zijn in vergelijking met de mens. Echt bah.
    Ja nou ik denk idd wel dat de film mensen aan het denken heeft gezet, die het nodig hadden, en dat vind ik wel heel erg goed. Want daar moeten films en muziek eigenlijk ook voor zijn vind ik, het prikkelen en drijven van de mens in nieuwe ontwikkelingen enzo -klinkt heel wazig nu (krul)-


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Ja nou ik denk idd wel dat de film mensen aan het denken heeft gezet, die het nodig hadden, en dat vind ik wel heel erg goed. Want daar moeten films en muziek eigenlijk ook voor zijn vind ik, het prikkelen en drijven van de mens in nieuwe ontwikkelingen enzo -klinkt heel wazig nu (krul)-
    Nee ik snap je. Je hebt gelijk.


    Life is hard and then we die

    Woow dan hadden Kirsten, Mn leerkracht van Informatica & mn mensje langs me onder Fysica (Natuurkunde) dood moeten zijn :'DDD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Cassidy schreef:
    Lijkt me niet echt logisch ofzo.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Uhh, dat lijkt me een beetje onlogisch o.O
    Ik heb hem gister gezien, niet in 3D though... Lijkt me vet eng die 3D x] Ik schrok namelijk best vaak :'D Alleen bij al die lichtjes wou ik wl 3D hebben... Maar bij die vechtscenes enzo,, hoef ik geen 3D x]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Heh? Waarom is dat? o.o

    @NenaKerner: Stiekem heb je toch gelijk, dit staat er op internet namelijk:

    "Ever since I went to see Avatar I have been depressed. Watching the wonderful world of Pandora and all the Na'vi made me want to be one of them. I can't stop thinking about all the things that happened in the film and all of the tears and shivers I got from it. I even contemplate suicide thinking that if I do it I will be rebirthed in a world similar to Pandora and the everything is the same as in Avatar."

    [ bericht aangepast op 17 jan 2010 - 22:04 ]

    Ik ben hem vndg gaan zien,
    en om eerlijk te zijn, ik ga nu meteen van een brug springen xD
    Mwhaha ;)

    Okay toch maar niet ;)


    Your Butt is Mine!

    Slaat nergens op,
    Hoofdpijn kan ik me voorstellen. Maar zelfmoord O.o


    "Don't look back, you're not going that way."

    Gezien en niks gemerkt hoor :]
    Was trouwens een geweldige film:Y)


    I've got you to make me feel stronger.