• Haha, dat had ik vandaag (:
    Ik had een blokuur kunstgeschiedenis en we kregen een opdracht waarvoor we naar het computerlokaal moesten. En die vrouw bleef gewoon in het lokaal waar we in het begin les hadden.
    Kom ik een aantal vrienden van me tegen in de gang, die een tussenuur hadden en net naar de stad wouden gaan.
    Toen ben ik zo sneaky geweest op met ze mee te gaan. En toen had ik dus lekker een patatje gehaald en het was vet gezellig :9~
    En aan het eind van de les kom ik terug in dat lokaal. Heeft die vrouw helemaal niets gemerkt :'D
    Nu voel ik me best wel een spijbelaar, maargoed :']

    Nog meer mensen wel eens naar de stad gegaan terwijl ze eigenlijk nog les hadden?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 17:34 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, ik niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Omg hoe cool :3
    Mijn lerares zou er sowieso achter zijn gekomen


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    nee bij ons kan dat echt niet ;p


    T O K I O H O T E L < 3

    Nee, spijbelen lukt bij ons niet :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Nee, maar wel van de wijven uit mijn klas steeds onder de middag en toen kregen ze nablijven :Y) Maar volgend jaar mag ik legaal, dus dan doe ik dat :3


    All was well.

    Dat kunnen wij hier niet. Als iemand weg is valt dat te hard op. :'D


    Let the Night embrace you

    Plethora schreef:
    Dat kunnen wij hier niet. Als iemand weg is valt dat te hard op. :'D

    Bij ons worden normaal ook afwezigen opgeschreven hoor. Maar ik was aan het begin van les, en aan het eind van de les gewoon aanwezig :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eloquent schreef:
    Nee, ik niet.


    Only losers can act the way you do

    Best wel vaak eigenlijk :$


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ja :'D


    I'd rather go naked than wear fur.

    Hoe kan je dat nu niet merken? oô

    Dazzled schreef:
    Hoe kan je dat nu niet merken? oô

    Nou. Omdat mijn hele klas naar het computerlokaal was om die opdracht te maken. En zij gewoon een blokuur in het kunstgeschidenis lokaal toetsen heeft zitten nakijken. Ze had werkelijk geen idee wat iedereen aan het doen was haha :'D
    Best slecht eigenlijk :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    haha, zou ik ook wel eens willen.
    maar bij ons is het best onmogelijk.
    de lerarenkamers staan aan alle 3 uitgangen van de school.
    en het wemelt daar van leraren en conciërges die altijd vragen waar je heen gaat.
    best onmogelijk, dus.


    You like that huh bitch

    Ja, vandaag. :3
    We zouden eerst vrij hebben, maar toen kregen we opeens wél les, dus toen renden we met z'n allen het lokaal uit. ;x
    Jammer genoeg geen patat.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 19:08 ]


    hoi, jij bent leuk.

    stouterd. (cat)
    haha, xd
    ik wil dat oooook . ;x
    ik kan dat niet doen . :[